page contents - خرید پستی ساعت صفحه لمسی لاکچری WALAR
ساعت صفحه لمسی لاکچری WALAR
  • ساعت صفحه لمسی لاکچری WALAR

    طراحی فوق العاده شیک

    صفحه تمام لمسی برای نمایش و تنظیم ساعت

    دارای تقویم روز شمار و نمایشگر سال


    قیمت : 199000 تومان


    ساعت لاکچری WALAR جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده در بازار جهانی است‏. استفاده از موتور‌های و متریال با‌کیفیت تضمین کیفیت خوب محصولات این برند را به دنبال دارد. طراحی ساعت‌های این برند توسط واحد اختصاصی این شرکت انجام می‌شود و از این رو شاهد طراحی‌های بسیار متنوع، اختصاصی و مورد پسند همه اقشار جامعه هستیم. یکی از جدیدترین و جذاب ترین مدلهای این برند مدل ساعت صفحه لمسی لاکچری  WALAR TOUCH می باشد که با توجه به طراحی خاص و بی نظیر و همچنین صفحه لمسی خود نظر هر بیننده ایی را به خود جلب میکند. این ساعت دارای نمایشگار ساعت، تاریخ و سال هست و همراه با جعبه چوبی شکیل در 4 رنگ نقره ای، مشکی، طلایی و دو رنگ (طلایی و نقره ای) عرضه یم شود که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های ساعت صفحه لمسی لاکچری WALAR :
    - صفحه تمام لمسی برای نمایش و تنظیم ساعت
    - رنگ بندی دودی، طلایی ، نقره ای و دو رنگ
    - دارای تقویم روز شمار و نمایشگر سال
    - مناسب برای آقایان و بانوان
    - دارای جعبه چوبی شیک
    - جنس بند فلزی قفلی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند...

    قيمت : 129000 تومان
  • کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • امروزه با توجه به افزایش حجم گاری، مدت‌زمان پشت‌میزنشینی و سنگینی کارهای روزمره بیشتر مردم دچار افتادگی شانه هستند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند  

    قيمت : 119000 تومان
  • امارگیر سایت