page contents - خرید پستی شلوار اسلش مردانه مدل DIAMOND
شلوار اسلش مردانه مدل DIAMOND
  • شلوار اسلش مردانه طرح DIAMOND

    دارای بند کمر برای تنظیم سایز

    فری سایـز (مناسب L و XL)

    دارای کمر کش پهن

    جنس پارچه بنگال


    قیمت : 149000 تومان



    شلوار اسلش یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای استفاده هم در بیرون از منزل و هم در خانه می باشد. این محصول اسپرت با کتانی و کفش‌های اسپرت همخوانی و تناسب خوبی دارد. سایز‌بندی این شلوار به صورت فری سایز می باشد و مناسب استفاده لارج و ایکس لارج است. شلوار اسلش مردانه طرح DIAMOND با جنس پارچه بنگال یک گزینه عالی برای شما که به استایل و راحتی خود اهمیت میدهید، این شلوار دارای دو جیب در بغل و یک جیب در پشت و دو جیب در زانو میباشد که با دوخت و چاپ با کیفیت و طراحی عالی عرضه شده است که راحتی را در عین خوش استایل بودن هدیه می دهد.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح DIAMOND:
    - فری سایـز (مناسب L و XL)
    - دارای بند کمر برای تنظیم
    - سایز دور کمر 90 CM
    - قـد شلـوار 100 CM
    - دارای کمر کش پهن
    - جنس پارچه بنگال
    - رنگ: کرم
    - فاق 38 CM



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.

    قيمت : 229000 تومان
  • یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • تی شرت سه بعدی Blocks به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏

    قيمت : 99000 تومان
  • این مدل با ظاهری زیبا و رنگبندی جذاب مناسب برای پیاده روی های طولانی و استفاده در باشگاه ورزشی و همچنین فعالیتهای عادی روزانه می باشد.

    قيمت : 209000 تومان
  • شیشه صفحه ساعت از شیشه رفلکس ساخته شده که جذابیت ساعت را چند برابر کرده ،بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی خاصی دارد.

    قيمت : 179000 تومان
  • امارگیر سایت