page contents - خرید پستی کفش مردانه Nike مدل PALERMO
کفش مردانه Nike مدل PALERMO
  • کفش مردانه Nike مدل PALERMO
     
    جنس رویه کفش فوم سلول باز

    جنس زیره ترکیبی لاستیک

    بسیار سبک و راحت

    سایزبندی 40 الی 45

    قیمت : 119000 تومان



    محبوب‌ترین نوع کفش مردانه، کتانی است. کتانی همیشه اولین انتخاب افرادی است که در کنار راحتی و سلامت پا، به داشتن ظاهری اسپرت و زیبا هم اهمیت می‌دهند. کتونی طرح‌های متنوعی دارد و گاهی با خلاقیت تولیدکنندگان به عنوان کفش‌های نیمه‌رسمی و اداری هم کاربرد دارند.کفش مردانه Nike مدل PALERMO کفشی  راحت و مدرن بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند. رویه فوم سلول باز و همچنین زیره‌ که دربرابر سایش مقاوم است و این ترکیب باعث افزایش عمر و دوام  این کفش شده است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید. این محصول در سایزبندی 41 الی 45 عرضه شده است.


    قیمت : 119000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه Nike مدل PALERMO:
    - جنس رویه کفش فوم سلول باز
    - جنس زیره  ترکیبی لاستیک
    - بسیار سبک و راحت
    - سایزبندی 40 تا 45
    - قابل شستشو



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 119000 تومان
     


    ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 259000 تومان
  • کفش دخترانه Ozzy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید و همینطور برچسب های هولوگرامی بسیار شیک آن توجه همگان را به خود جلب می کند.

    قيمت : 229000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Brown ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • شال زنانه Volan مشکی با طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • امارگیر سایت