page contents - خرید پستی مگنت یخچال مینیاتوری (6 عددی)
مگنت یخچال مینیاتوری (6 عددی)
  • مگنت یخچال مینیاتوری (6 عددی)

    مقوای لمینت شده برای مقاومت در برابر آب


    در بسته بندی 6 تایی بصورت رندوم

    دارای آهنربای مخفی


    قیمت : 59000 تومان



    مگنت یخچال یا رو یخچالی، نماد یا وسایل تزیینی کوچکی هستند که با یک تکه آهنربای کوچک، به در یخچال، کابینت، حاشیه فلزی در و پنجره و ... چسبانده می‌شوند.
    محصول جدیدی که به شما معرفی می کنیم مگنتهایی است که دقیقا مانند اجناس سوپر مارکتی هستند که همه روزه خریداری میکنیم. تولید کننده خوش سلیقه این محصول تمام تلاش خود را بکار بسته تا مگنتها دقیقا مشابه اجناس اصلی باشند. این مگنتهای مینیاتوری از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و از جنس مقوای لمینت شده مقاوم در برابر آب تولید شده است و از آهنربای مخفی (داخل محصول) به کار رفته است. اندازه حدودی مگنتها 2 تا 4 سانتیمتر میباشد و هر بسته شامل 6 عدد مگنت یخچالی با طرح های متفاوت می باشد. دقت تولید این محصول فوق العاده می باشد و دقیقا پشت و روی مگنتها دقیقا مانند اجناس اصلی هستند.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های مگنت یخچال مینیاتوری (6عددی):
    - مقوای لمینت شده برای مقاومت در برابر آب
    - قابل اتصال به درب یخچال، فریزر و کابینت
    - در بسته بندی 6 تایی بصورت رندوم
    - دارای آهنربای قوی (داخلی)
    - در طرح‌های متنوع مینیاتوری


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    جا مسواکی و دستگاه خمیردندان اتوماتیک مدرن که با استفاده از این محصول بدون نیاز به برق و باتری از تکنولوژی جدید میتونید استفاده کنید و از آن لذت ببرید و از هدر رفتن خمیر دندان جلو گیری کنید و جلوه خاصی به سرویس بهداشتی منزل خود بدهید

    قيمت : 179000 تومان
  • از این پس با خیال راحت و به اسان ترین روش تخم مرغ ها را به حالت دلخواهتان بپزید بدون آنکه به شعله گاز و اجاق گاز نیاز داشته باشید!!!

    قيمت : 219000 تومان
  •  با آمدت پاییز و زمستان ، هوای گرم جای خود را به هوای سرد می دهد و ما برای گرم کردن درون منازل و محل کار خود از سیستم های گرمایشی مختلف و متنوعی استفاده می کنیم ...

    قيمت : 69000 تومان
  • قاشق اندازه گیری پیمانه دو طرفه spoon برخی از مواد را نمی توان با پیمانه های اندازه گیری اندازه گرفت و باید برای اندازه گیری این مواد مثل نمک، بیکینگ پودر، جوش شیرین .... که در مقیاس کم مورد استفاده قرار می گیرند ..

    قيمت : 89000 تومان
  • جا اسکاجی فلزی روشیری که بدون سوراخ کاری و مته روی شیر آب و یا دوش نصب می شود و مناسب برای نگه داشتن اسفنج، پد شستشو، اسکرابر نایلونی، برس، صابون، شامپو، شستشوی بدن و سایر لوازم حمام و آشپزخانه در جایی که نیاز دارید.

    قيمت : 129000 تومان
  • امارگیر سایت