page contents - خرید پستی ساعت مچی اسپرت JESI
ساعت مچی اسپرت JESI
  • ساعت مچی اسپرت JESI

    طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

    قابل استفاده برای اقایان و خانم ها

    جنس بند : چرم صنعتی

    رنگ بند: قهوه ای


    قیمت : 79000 تومان



    ساعت مچی اسپرت JESI بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد می باشد. ساعت مچی اسپرت JESI  بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید. ظرافت و طراحی این ساعت چشم هر بیننده ای را مینوازد. این ساعت قیمت مناسبی داشته و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است ضمنا موتور به کار رفته در قلب این ساعتِ زیبا از نوع پِرِسی بوده و باتری آن نیز قابل تعویض است. بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی فوق العاده ای دارد.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی اسپرت JESI  :
    - فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
    - قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
    - طـراحـی بسیار شـیک و بـه روز ست
    - جـنس بـند : چـرم صنـعتی
    - نوع قفل بند: سگکی ساده
    - قطر صفحه: 40 میلی متر
    - رنگ بنــدی فریم:نقره ای
    - رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت
    - رنگ بند:قهوه ای



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که دقیقا طرح اپل واچ (سری 3) طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 119000 تومان
  • کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان
  • صفحه نمایشی و مربع شکل ساعت در ابعاد 40 × 40 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است. این ساعت امکان نمایش تقویم روز را نیز دارد.

    قيمت : 149000 تومان
  • از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعتی که هم به عنوان ساعت و هم به عنوان دستبند طراحی شده است. با بندی چرم که به صورت خلاقانه و دورپیچ روی دست خودنمایی می کند و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی آن را دو چندان می کند.

    قيمت : 45000 تومان
  • امارگیر سایت