page contents - خرید پستی ست اسباب بازی جواهر سازی 90 تکه POP ARTY
ست اسباب بازی جواهر سازی 90 تکه POP ARTY
  • ست اسباب بازی جواهر سازی 90 تکه POP ARTY

    مناسب برای افزایش خلاقیت

    مناسب برای افزایش مهارت انگشتان دست کودک

    مناسب برای کودکان بالای سه سال

    افزایش اعتماد بنفس و خودباوری با کسب مهارتهای هنری


    قیمت : 59000 تومان



    دخترخانم‌ها دوست دارید از گردنبند ساخته‌ی دست خود در مهمانی استفاده کنید؟ می‌توانید علاوه بر گردنبند خاص دستبند و انگشتر کاملاً هماهنگ و زیبا و مناسب سلیقه‌ی خود بسازید.
    «ست اسباب بازی جواهر سازی 90 تکه POP ARTY» یک هدیه‌ی مناسب برای کودکان بالای 3 سال و عاشق جواهرات است. این مهرهها به راحتی و بدون نخ بهم وصل و از هم جدا می شوند. دختر بچه‌ها عاشق خلق و طراحی هستند و آنها از اینکه با ذوق هنری خودشان می‌توانند دستبند و گردنبند و انگشتر‌های زیبایی بسازند، کلی لذت می‌برند. کودک می تواند هر چند بار که خواست طرح‌ها را از نو بسازد و هیچ محدودیت در استفاده و ساختن ندارد. اگر دنبال وسیله‌ای برای پرورش ذوق هنری کودک خود هستید این اسباب بازی زینتی و شاد را برای دختر بچه‌ها توصیه می‌کنیم.این محصول از 90 تکه پلاستیک‌های باکیفیت ساخته‌شده است و یک وسیله‌ی مناسب برای افزایش هماهنگی میان چشم و دست بچه‌هاست و به دستان کوچک آن‌ها کمک می‌کند تا وسایل کوچک و فانتزی برای خود بسازند. Pop Arty در یک بسته سطلی 10*10 سانتی‌متر قرار گرفته است.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های ست اسباب بازی جواهر سازی 90 تکه POP ARTY:
    - 90 مهره  رنگی و شاد و منحصر بفرد در اشکال و سایز های مختلف
    - راهی عالی برای برقراری ارتباط با کودک و وقت گذرانی با والدین
    - افزایش اعتماد بنفس و خودباوری با کسب مهارتهای هنری
    - فاقد مواد BPA مضر و همینطور بدون سرب و فتالات
    - مناسب برای افزایش مهارت انگشتان دست کودک
    - نیازی به نخ برای ساخت این مهره ها نمی باشد
    - مناسب برای کودکان بالای سه سال
    - مناسب برای یک دور همی کودکانه
    - پرورش قدرت خلاقیت کودکان


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    دستبند طرفداران استقلال ، این دستبند با طرح جدید بوده و فوق العاده شیک می باشد. اگر از طرفداران تیم محبوب استقلال هستید این دستبند را از دست ندهید!

    قيمت : 20000 تومان
  • مژه درخشان LED شامل یک جفت مژه و یک کنترلر کوچک است که حالت‌های مختلف رقص، اسکرول و چشمک دارند که با یک دکمه کنترل می‌شوند.

    قيمت : 39000 تومان
  • اجاق گاز کوهنوردی و مسافرتی، یک ابزار ضروری برای کسانی است که دوست دارند در طبیعت به کوهنوردی، کمپینگ و مسافرت بروند. با استفاده از این محصول، شما می‌توانید از تجربه‌ی پخت و پز در فضای باز لذت ببرید و از زمان کیفیتی با دوستان و خانواده خود برخوردار شوید.

    قيمت : 389000 تومان
  • « ابزار 11 کاره جیبی» به دلیل همراه داشتن همزمان 11 ابزار ضروری برای مسافرت و کمپینگ، مناسب برای کسانی است که امکان همراه داشتن ابزار های سنگین را به طور مجزا ندارند.

    قيمت : 159000 تومان
  • ست گردنبند مغناطیسی چاکرا با دارا بودن طراحی اسپرت برای کسانی که می خواهند پوشش روزانه خاص تر و زیباتری داشته باشند پیشنهاد می شود.

    قيمت : 179000 تومان
  • امارگیر سایت