page contents - خرید پستی عینک آفتابی توکیو Tokyo
عینک آفتابی توکیو Tokyo
  • عینک آفتابی توکیو Tokyo

    جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش UV 400


    موجود در دو رنگ پر طرفدار مشکی و قهوه ای


    فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف

    همراه با کیف و دستمال عینک


    قیمت : 79000 تومان



    طراحی عینک آفتابی توکیو Tokyo به گونه ای است که مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد. کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد. برای طرفداران عینک آفتابی این مدل یک پیشنهاد ویژه می باشد. این محصول همراه باکیف و دستمال عرضه میشود. این عینک به صورت اسپرت طراحی شده است و برای آقایان و خانم ها قابل استفاده است. شیشه های این عینک دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های عینک آفتابی توکیو Tokyo :
    - فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
    - قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
    - موجود در دو رنگ پر طرفدار مشکی و قهوه ای
    - جذب کننـدگی اشعـه ماوراء بنفش UV 400
    - فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف
    - همراه با کیف و دستمال عینک
    - ضد حساسیت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    پنکه شارژی علاوه بر منزل بیشتر برای مسافرت و تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید هنگام سفر در دل طبیعت دسترسی به برق کم بوده و یا وجود ندارد و شما برای کنار آمدن از گرمای طاقت فرسا مجبور به استفاده از یک وسیله سرمایشی هستید، بهترین وسیله برای گردش و سفر پنکه شارژی است.

    قيمت : 189000 تومان
  • ساعت ضدآب JOKER یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت ضدآب JOKER را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • همبرگر زن دستی با رنگی سفید و قایل شستشو سریع در واقع یک قالب همبرگر است و به گونه ای طراحی شده که به شما اجازه می دهد که با پر کردن مواد غذایی مانند گوشت ، پنیر ، قارچ ، پیاز و سیر یک همبرگر شکم پر خوشمزه درست کنید ابعاد کوچک و وزن بسیار سبک این محصول کار را برای مشتریان عزیز بسیار راحت تر میکند. همبرگر زن دستی 10.5 سانتی‌متر قطر دارد. ابعاد کلی این محصول به ترتیب طول، عرض و ارتفاع برابر با 13، 13 و 6 سانتی‌متر است که فضای خیلی کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند. با داشتن این دستگاه دیگر خرید همبرگر آماده را فراموش خواهید کرد. کار با این محصول بسیار راحت است.

    قيمت : 59000 تومان
  • تی شرت لاغری Slim-N Lift برای مردان یک انقلاب در کوچک کردن شکم است. این جلیقه می تواند شکمتان را صاف تر کند و سریعا به بدنتان شکل بدهد! يک راه حل آسان و سريع فقط در عرض چند ثانيه

    قيمت : 99000 تومان
  • یکی از شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه پلیوری می باشد که به رنگ طوسی و با زاپ های زیبا در بافت لباس بصورت درجه یک عرضه شده است.  

    قيمت : 169000 تومان
  • امارگیر سایت