page contents - خرید پستی شلوار اسلش مردانه طرح NY
شلوار اسلش مردانه طرح NY
  • شلوار اسلش مردانه طرح NY

    دارای کمر و مـچ کش پهن


    جنس فوق العاده عالی مناسب فصل

    فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج)
     

    قیمت : 109000 تومان



    شلوار اسلش طرح NY شلواری زیبا و خوش استایل ویژه آقایان شیک پوش است. از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها است که دارای جنس پارچه نخی و طراحی بی نظیر، که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد. شلوار اسلش NY به صورت فری سایز بوده و کسانی که سایز آن ها لارج و ایکس لارج می باشد نیز می توانند از آن استفاده نمایند.


    قیمت : 109000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح NY :
    - دارای دو جیب اریب
    - دارای بند کمر برای تنظیم سایز
    - فری سایـز (مناسـب L و XL)
    - دارای کمر و مـچ کش پهن
    - جنس: نخی - پلی استر
    - مدل شلوار دمپـا کشی
    - قـد شلـوار 110 CM
    - فاق شلوار: 32 CM


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 109000 تومان


    پکیج 3 عددی نظم دهنده تاشو کفش محصولی با طراحی نوین و در عین حال بسیار کاربردی جهت استفاده در منزل است. این نظم دهنده از جنس پلاستیک مقاوم و تا حدی منعطف تولید شده و دارای دو طبقه متصل به هم می باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Maserati کفش اسپرتو بسیار لاکچری است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 249000 تومان
  • معرفی اجمالی ساعت مچی Chanel مدل Rotation جنس بند ساعت مچی چنل از فلز قابل انعطاف ودر رنگ های متنوع است . قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی می باشد. صفحه دارای نگین ها درخشان است . از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی ، حرکت می کند.

    قيمت : 99000 تومان
  • یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • عینک آفتابی Braiden با شیشه های گرد به رنگ های آبی، سبز، قهوه ای، نارنجی می باشد و این عینک به لایه یو وی 400 مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند.

    قيمت : 59000 تومان
  • امارگیر سایت