page contents - خرید پستی هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109
هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109
  • هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109

    قابل اسـتفاده بـرای مـوبایل های انـدروید و آیـفون

    نگهداری شارژ در حالت استندبای تا 180 ساعت

    نگهداری شارژ در حالت استفاده تا 6 ساعت


    قیمت : 149000 تومان



    هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109 یک هندزفری بسیار شیک میباشد که به شکل خلبانی طراحی شده است.بنا به ماهیتی که هندزفری‌ها دارند، روزانه مدت زمان زیادی در گوش کاربر قرار می‌گیرند و از این‌رو طراحی ارگونومیک از اهمیت زیادی برخوردار است. سرگوشی هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109 جنس سیلیکونی دارد و بسیار نرم است که کاربری خوشایندی را رقم می‌زند. هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109 دارای اتصال بلوتوث است و چون به کابلی متصل نیست، دیگر با کابل‌های در هم تنیده روبرو نخواهید شد. با مجهز شدن این دستگاه به میکروفن قابلیت مکالمه فراهم شده است. کیفیت مکالمه و وضوح صدا برای یک مدل رده میانی، قابل قبول هستند. از دیگر ویژگی های هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109 می توان به : دارای کلیدهایی برای مدیریت تماسها و موسیقی، اتصال برد 10 متری، سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS اشاره کرد.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109:
    - قابل اسـتفاده بـرای مـوبایل های انـدروید و آیـفون
    - نگهداری شارژ در حالت استندبای تا 180 ساعت
    - نگهداری شارژ در حالت استفاده تا 6 ساعت
    - محدوده عملکرد بلوتوث حدود 10 متر
    - قابل استفاده برای یک گوش
    - دارای نشانگر LED



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    اسپیکر بلوتوثی قابل حملfantastic quality مدل gts - 1360  یا گریت نایس طراحی زیبا و جمع و جور دارد که مناسب برای پیاده روی ، کوهنوردی ، مسافرت و … می باشد. این اسپیکر داری رقص نور ال ای ادی می باشد.

    قيمت : 269000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T500و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • هدفون های بلوتوثی از محبوب ترین لوازم جانبی هستند که مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند. چرا که این دستگاه های دوست داشتنی نظیر هندزفری های با سیم دست و پاگیر نبوده و کاربران را در طول روز اذیت نخواهند کرد.

    قيمت : 379000 تومان
  • طراحی منحصر به فرد این استند به گونه‌ای است که برای انواع گوشی‌های موبایل و تبلت قابل استفاده می باشد. این محصول با قابلیت چرخش 90 درجه و تنظیم ارتفاع میتواند بهترین زاویه دید را جهت کار با گوشی و یا تماشای ویدئو و کلاس های آنلاین را در حالات و زوایای مختلف، برای ما فراهم می‌سازد.  

    قيمت : 69000 تومان
  • کیف پول و موبایل Sosha. این کیف های فوق العاده کاربردی دارای جای پول، تعداد متعدد کارت عابر بانک و  گوشی موبایل هستند و به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت می نمایند.

    قيمت : 59000 تومان
  • امارگیر سایت