page contents - خرید پستی هولدر جادویی جوراب و لباس
هولدر جادویی جوراب و لباس
  • هولدر جادویی جوراب و لباس

    امکان آویز جوارب, شال, لباس و...

    قابلیت اتصال در نقاط مختلف

    قابلیت شستشو



    قیمت : 45000 تومان



    جوراب از جمله پوشاک پر مصرف هر فردی به حساب می آید که معمولاً دارای تنوع بسیاری در منزل می باشد.عمده تربن مشکلی که وجود دارد گم شدن جوراب ها به دلیل تعداد آن ها و ابعاد کوچکی است که دارند. و گاهی مواقع شاهد آن بوده ایم به دلیل نامرتب بودن داخل کشو زمان زیادی را صرف پیدا کردن جوراب کرده ایم.به همین دلیل تولید کنندگان لوازم منزل محصولی را طراحی و تولید کرده اند که مشکل گم شدن جوراب ها را برای ما حل کرده است.نام این محصول زیبا و کاربردی که به شما عزیزان معرفی میکنیم هولدر جادویی جوراب و لباس می باشد که با استفاده از آن مشکل گم شدن جوراب ها رفع می شود. در ضمن این محصول برای لوازم شخصی مانند لباس, جوراب, شال و ... هم مورد استفاده قرار میگیرد.



    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های هوادر جادویی جوراب و لباس :
    - قابلیت آویز جوراب, لباس, شال و...
    - قابلیت اتصال در نقاط مختلف
    - بسیار زیبا و مقاوم
    - دارای 9 عدد گیره
    - قابلیت شستشو
    - وزن کم




    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    فرچه شستشو مخزن دار ، یک ابزار کارآمد برای تمیزکاری سطوح مختلف است. این فرچه با طراحی متناسب با مخزن ، به راحتی به نواحی سخت‌دسترسی و کناره‌ها دسترسی پیدا می‌کند.

    قيمت : 119000 تومان
  • بعد از شیوع بیماری کرونا ( کوید 19 ) ، بهداشت و وسایل بهداشتی اهمیت ویژه ای برای همگی افراد پیدا کردند. بطوری که هم اکنون همراه داشتن وسایل ضد عفونی کننده جزء ملزومات بسیار مهم برای هر فردی می باشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • چراغ خورشیدی دیواری سنسور دار علاوه بر نور بسیار بالای خود کاملا ضد آب و بی نیاز از سیم کشی و برق شهری میباشد و شما را از استفاده از برق شهری بی نیاز میکند. 

    قيمت : 299000 تومان
  • مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB یک وسیله با چندکارایی جالب می باشد. جنس بدنه چراغ کار آلیاژ آلومینیوم و مقاوم در برابر ضربه می باشد.

    قيمت : 149000 تومان
  • لیف سیلیکونی مخزن دار لیف حمام جدید جایگزین مناسب لیف های سنتی ونخی با کارایی بسیار عالی وجنس سیلیکونی نرم و بادوام

    قيمت : 89000 تومان
  • امارگیر سایت