page contents - خرید پستی خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب
خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب
  • خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب (پکیج 2تایی)

    قابلیت چسباندن و آب بندی کاشی، سرامیک، سنگ، چوب و پلاستیک

    هر بسته ارسالی شامل 2 عدد خمیر درزگیر

    درزگیری سوراخ ها و ترک ها


    قیمت : 79000 تومان



    دوغاب و بندکشی سرامیک و کاشی های حمام و دستشویی به مرور زمان و در معرض رطوبت کثیف و بدمنظر می شوند. به علاوه محل خوبی برای جمع‌شدن آلودگی و میکروب‌ها هستند. خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب(پکیج 2تایی) کاربری فوق العاده آسانی دارد، به نحوی که حتی خانم‌های خانه دار نیز می‌توانند به آسانی از آن استفاده کنند. خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب(پکیج 2تایی) جهت درزگیری و بندکشی کاشی، سرامیک، سنگ، چوب، پلاستیک و غیره به کار می‌رود و از خصوصیات بارز آن آنتی باکتریال بودن، مقاومت در برابر آب و تنش های فیزیکی ساختمان است.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب :
    - آب بندی مخازن آب، استخر، کف کولرهای آبی و پشت بام
    - قابلیت چسباندن کاشی، سرامیک، سنگ، چوب و پلاستیک
    - بتونه کاری و درزگیری سوراخ ها و ترک ها دیوار و سقف
    - هر بسته ارسالی شامل 2 عدد خمیر درزگیر
    - مقاوم در برابر تنش های فیزیکی ساختمان
    - ترمیم کاشی و سرامیک آسیب دیده
    - ترمیم سنگ فرش های سست شده
    - مسدود کردن مسیر حشرات
    - نصب توالت فرنگی و روشویی
    - درزگیری سوراخ ها و ترک ها
    - 100 درصد مقاوم دربرابر آب



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    امروزه ماگهای دو جداره در طرح ها و سایزهای مختلف به وفور یافت می شوند.‌این ماگها چه در منزل یا محیط کار و چه به هنگام سفر به کار می آیند.‌ ماگ سفری مدل Enjoy The Coffee دیواره ای دو جداره دارد که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و برای نگهداری طولانی مدت دمای نوشیدنی های گرم و سرد قابل استفاده است.‌درپوش این ماگ به صورت پیچی بسته می شود و از ریزش و نشت مایعات کاملا جلوگیری بعمل می آورد.

    قيمت : 279000 تومان
  • آچار همه كاره نينجا والت بهترین و ضروری ترین وسیله ای که می توانید در کیف خود به همراه داشته باشید. با قابليت 18 ابزار متفاوت در سايز يك كارت عابر بانک. وسیله مورد نیاز برای هر خانه و فرد.

    قيمت : 35000 تومان
  • پکیج 3 عددی نظم دهنده تاشو کفش محصولی با طراحی نوین و در عین حال بسیار کاربردی جهت استفاده در منزل است. این نظم دهنده از جنس پلاستیک مقاوم و تا حدی منعطف تولید شده و دارای دو طبقه متصل به هم می باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • دستمال حوله ای آشپزخانه میکروفایبر 20 عددی مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه  با قدرت جذب بسیار بالا، بدون پرزدهی و شستشوی راحت و همچنین قابل استفاده برای تمیز کردن صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، بدون ایجاد خش هیچ لکه ای را به جا نمی گذارد.

    قيمت : 269000 تومان
  • چای ساز و قهوه جوش همراه یا جادویی در عرض 20 ثانیه چنان آب را بجوش می آورد که باورتان نمی شود! با استفاده از این چای ساز در مدت کوتاهی می توانید یک چای دبش و یا یک قهوه عالی تهیه کنید...

    قيمت : 99000 تومان
  • امارگیر سایت