page contents - خرید پستی چسب ترمز فرش RUGGIES
چسب ترمز فرش RUGGIES
  • چسب ترمز فرش RUGGIES

    ممانعت از سر خوردن و جابجاشدن فرش در روی سرامیک

    شامل پکیج 4 تایی برای یک عدد فرش

    جنس پلیمری نانو


    قیمت : 45000 تومان



    چسب ترمز فرش RUGGIES محصولی جدید و بسیار کاربردی است که از سر خوردن و جابجا شدن فرش روی سرامیک، پارکت، سنگ و ... به راحتی جلوگیری می نماید ضمن آنکه هیچ چسبندگی بر روی فرش یا زمین ایجاد نخواهد کرد. این چسب ها به راحتی قابل شستشو با آب بوده و قابل استفاده مجدد هستند. درون هر پکیج 4 عدد چسب و 4 عدد ترمز فرش قرار دارد که برای استفاده یک فرش کامل کافیست. این چسب ها را هم برای فرش های مستطیلی و هم برای فرش های گرد می توانید استفاده کنید. جنس ترمز فرش RUGGIES پلیمر بوده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. خطرات سر خوردن روی فرش و آسیب به کودکان در حین بازی بسیار جبران نا پذیر هستند و استفاده از این محصول برای خانه هایی که کف پوش یا سرامیک دارند توصیه می شود.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های چسب ترمز فرش RUGGIES :
    -
    قابل استفاده بر روی سطوح مختلف سرامیک، سنگ، پارکت و ...
    - ممانعت از سر خوردن و جابجاشدن فرش در روی سرامیک
    - قابل استفاده برای فرش های گرد، بیضی، مستطیل
    - بدون چسبناک کردن و آسیب زدن به فرش و زمین
    - بدون چسبناک کردن زمین و آسیب زدن به فرش
    - شامل پکیج 4 تایی برای یک عدد فرش
    - تعداد : 4 عدد (4 ترمز و 4 چسب ترمز)
    - قابل شستشو فقط با گرفتن زیر آب
    - بدون آسیب زدن به فرش و موکت
    - محصولی جدید و کاربردی
    - چسبندگی بسیار عالی
    - استفاده راحت و آسان
    - جنس پلیمری



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    بعد از شیوع بیماری کرونا ( کوید 19 ) ، بهداشت و وسایل بهداشتی اهمیت ویژه ای برای همگی افراد پیدا کردند. بطوری که هم اکنون همراه داشتن وسایل ضد عفونی کننده جزء ملزومات بسیار مهم برای هر فردی می باشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • کاور پلاستیکی ظروف در بسته های 50 عددی محصولی بی نظیر و پرکاربرد ، دارای کش دور دوز برای پوشش کامل بشقاب و ظرف غذا بدون نگرانی بابت بیرون ریختن آن ، بنابراین همواره پوششی کامل برای ظرف حاوی مواد غذایی در برابر غبار ، آلودگی ، تماس حشرات و … خواهد بود.

    قيمت : 59000 تومان
  • پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

    قيمت : 119000 تومان
  • رنگ نور مهتابی، باتری قابل شارژ و متریال با کیفیت چراغ اضطراری شارژی V-50 را به یک محصول مناسب جهت روشنایی بخشیدن در هر مکان و لحظه های نیازتان است.

    قيمت : 299000 تومان
  • اجاق گاز کوهنوردی و مسافرتی، یک ابزار ضروری برای کسانی است که دوست دارند در طبیعت به کوهنوردی، کمپینگ و مسافرت بروند. با استفاده از این محصول، شما می‌توانید از تجربه‌ی پخت و پز در فضای باز لذت ببرید و از زمان کیفیتی با دوستان و خانواده خود برخوردار شوید.

    قيمت : 389000 تومان
  • امارگیر سایت