page contents - خرید پستی ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish
ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish
  • ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish

    فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس

    رنگ بندی مشکی و قهوه ای

    طراحی بسیار شیک و لاکچری



    قیمت : 89000 تومان



    ساعت مچی Stylish برگرفته شده و طراحی شده از روی یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر Calvin Klein می باشد. این ساعت بسیار با کیفیت و صفحه ای ساده و مینیمال می باشد که بند آن در 2 رنگ مشکی و قهوه ای و صفحه آن در رنگهای سفید و مشکی عرضه شده است. ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish نو آوری و طرح لاکچری آن مورد توجه آقایان و خانوم های شیک پوش قرار گرفته است.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish :
    - طراحی ساده و بسیار کلاسیک
    - رنگ بندی : طلایی و مشکی
    - انتخابی مناسب برای هدیه
    - قطر صفحه : 35 میلی متر
    - بند چرم مصنوعی مرغوب
    - دارای جعبه چوبی شکیل
    - دارای تقویم روز شمار
    - رنگ بدنه کاملا ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • این ساعت دارای نمایشگار ساعت، تاریخ و سال هست و همراه با جعبه چوبی شکیل در 4 رنگ عرضه یم شود که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

    قيمت : 169000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • یک محصول فوق العاده سبک و راحت برای پیاده روی و انجام کارهای روزمره زیره ی این محصول از مواد درجه یک پیو می باشد که سبکی و راحتی چشمگیری به این کار داده ...

    قيمت : 179000 تومان
  • شال زنانه Servin مشکی با طرح راه های ببری یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • امارگیر سایت