page contents - خرید پستی پاوربانک فانتسی 4000 میلی آمپر
پاوربانک فانتسی 4000 میلی آمپر
  • پاوربانک فانتسی 4000 میلی آمپر

    قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

    مناسب برای انواع گوشی ها، تبلت ها و...

    نمایشگر دقیق درصد شارژ پاوربانک

    (ظرفیت تضمینی 4000mAh)


    قیمت : 159000 تومان



    پاوربانک فانتسی 4000 میلی آمپر با ظرفیت اسمی 20000 میلی‌آمپرساعت محصول برند «Fantesi» است. این محصول با دو درگاه خروجی امکان شارژ هم‌زمان دستگاه‌هایتان را به شما می‌دهد. باتری این شارژر از نوع لیتیومی است و ولتاژ ورودی و خروجی این شارژر همراه 5 ولت است. بنابراین اگر دستگاه‌های 5 ولتی مانند گوشی، تبلت یا دوربین دیجیتال یا پخش‌کننده همراه دچار مشکل کمبود شارژ شد و به برق شهری یا خودرو دسترسی نداشتید، این پاور بانک مشکل شما را حل می‌کند. از روی نمایشگر دقیق درصد، می‌توان میزان شارژ باقی‌مانده را فهمید و یک چراغ LED بزرگ روی آن وجود دارد. این چراغ هم مانند چراغ‌قوه عمل می‌کند هم می‌تواند حالت چشمک زن داشته باشد. بدنه‌ی آن از پلی کربنات و پلاستیک ABS ساخته‌شده است و جای خط و خش به‌آسانی روی آن نمی‌افتد.



    قیمت : 159000 تومان


    ویژگی های پاوربانک فانتسی 4000 میلی آمپر :
    - قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان
    - محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ و جریان
    - ساخته شده از پلاستیک ABS و پلی کربنات
    - مناسب برای انواع گوشی ها، تبلت ها و...
    - شدت جریان خروجی : 1.2 و 2.1 آمپر
    - ارسال طرح پاوربانک به صورت رندوم
    - نمایشگر دقیق درصد شارژ پاوربانک
    - ظرفیت تضمینی 4000mAh
    - دارای چراغ قوه مهتابی قوی
    - همراه با کابل MicroUSB
    - دارای نشانگر میزان شارژ


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 159000 تومان


    اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است...

    قيمت : 59000 تومان
  • هدفون های بلوتوثی از محبوب ترین لوازم جانبی هستند که مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند. چرا که این دستگاه های دوست داشتنی نظیر هندزفری های با سیم دست و پاگیر نبوده و کاربران را در طول روز اذیت نخواهند کرد.

    قيمت : 379000 تومان
  • پخش موزیک بر روی موج FM رادیو با اتصال بلوتوثی به موبایل + شارژر فندکی خودرو + پخش موزیک از روی حافظه میکرو SD  + قابلیت کارکیت و پاسخگویی به تماس های وارده به موبایل...

    قيمت : 169000 تومان
  • پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

    قيمت : 119000 تومان
  • هدفون بلوتوث InPods 12 ،طراحی شیک و زیبا و در چند رنگ به بازار عرضه شده است راحی InPods 12 درست مانند هدفون i12 ، میتوان طرحی کپی شده از ایرپاد 1 اپل دانست.

    قيمت : 259000 تومان
  • امارگیر سایت