page contents - خرید پستی مژه درخشان LED
مژه درخشان LED
  • مژه درخشان LED

    مناسب برای جشن تولد، مهمانی و ...

    دارای چندین حالت رقص نور

    بسیار جالب و شگفت انگیز


    قیمت : 39000 تومان



    مژه درخشان LED شامل یک جفت مژه و یک کنترلر کوچک است که حالت‌های مختلف رقص، اسکرول و چشمک دارند که با یک دکمه کنترل می‌شوند. انرژی این مژه‌ها از باتری سکه ای تامین می‌شود که چهار ساعت دوام دارد و کنترل آن با کلیپس به پشت سر متصل می‌شود و سیم‌های نازکی هر مژه مصنوعی را به آن متصل می‌کند و تقریبا نامرئی هستند مگر اینکه کسی به شما نزدیک شود. این سیم ها و کیت دستگاه در پشت سر (پشت مو) پنهان می شوند ...


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های مژه درخشان LED :
    - مخفی شدن کنترل پشت سر (داخل مو)
    - استفاده دائم، چسباندن و نصب آسان
    - تامین انرژی از یک عدد باتری سکه ای
    - مناسب برای جشن تولد، مهمانی و ...
    - نداشت هیچ حرارتی در طولانی مدت
    - سیم انعطاف پذیر و به رنگ پوست
    - بسیار جالـب و شگفت انگیز
    - دارای چندین حالت رقص نور
    - نداشتن تداخل با دید چشم
    - حجم بسیار کوچک کنترل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    مسواک کودک چرخشی تمام سیلیکونی خدمت تان معرفی کنیم تا در زمان کمتر و با علاقه بیشتر کودکان (به دلیل جنس سیلیکونی و اذیت نکردن دندان کودکان توسط آن) اقدام به مسواک زدن دندان کودک دلبندتان (توسط خود شما یا خود کودک) بنمائید.

    قيمت : 79000 تومان
  • پد ضد عرق Underarm Shields از نفوذ عرق بدن بر روی سطح خارجی پوشاک جلوگیری می كنند و همین امر باعث خواهد شد زیر بغل لباس شما هیچ گاه خیس نشده و بوی عرق ندهد.

    قيمت : 45000 تومان
  • هیچ چیزی به اندازه زیورآلات به زیباتر شدن و جذابیت های زنانه کمک نمی کند. به طور کلی این زیورآلات زنانه هستند که ظاهری فاخر و خیره کننده برای خانم ها می سازند.

    قيمت : 99000 تومان
  • دستگاه شستشو دهنده جواهرات یک وسیله ای ایده‌آل برای تمیز‌کردن و شستشوی کاملاً بهداشتی و بدون آسیب رسانی به دستگاهها و قطعات حساس از جمله ساعت، جواهرات، عینک و غیره..

    قيمت : 55000 تومان
  • با استفاده از این محصول هیچ مهارت خاصی برای طراحی لب های خود نیازی ندارید. با پکیج تاتو موقت لب میتوانید زیبایی را متعلق به خود کنید! محصولی کاملا گیاهی دوستدار پوست شما ...

    قيمت : 12800 تومان
  • امارگیر سایت