page contents - خرید پستی پاوربانک لمون 8000
پاوربانک لمون 8000
  • پاوربانک لمون 8000

    مناسب برای انواع گوشی ها ، تبلت ها و ...

    دارای دو حالت چراغ چشمک زن و ثابت

    ظرفیت 8000mAh

    (ظرفیت تضمینی 4000mAh)


    قیمت : 89000 تومان



    پاوربانک لمون 8000 با ظرفیت اسمی 8000 میلی‌آمپرساعت محصول برند «Lemon» است. این محصول با دو درگاه خروجی امکان شارژ هم‌زمان دستگاه‌هایتان را به شما می‌دهد. باتری این شارژر از نوع لیتیومی است و ولتاژ ورودی و خروجی این شارژر همراه 5 ولت است. بنابراین اگر دستگاه‌های 5 ولتی مانند گوشی، تبلت یا دوربین دیجیتال یا پخش‌کننده همراه دچار مشکل کمبود شارژ شد و به برق شهری یا خودرو دسترسی نداشتید، این پاور بانک مشکل شما را حل می‌کند. شدت‌جریان ورودی آن 1.2 آمپر است و درمجموع 2.1 آمپر می‌توان از آن خروجی گرفت. با این شدت‌جریان 2.1 که برای تبلت‌ها مناسب است، گوشی‌های موبایل سریع‌تر از حالت معمولی شارژ می‌شوند. از روی نشانگر LED آن می‌توان میزان شارژ باقی‌مانده را فهمید و یک چراغ LED بزرگ روی آن وجود دارد. این چراغ هم مانند چراغ‌قوه عمل می‌کند هم می‌تواند حالت هشداردهنده SOS داشته باشد. علاوه‌براین می‌توانید چشمک‌زن قرمز و آبی را نیز فعال کنید. بدنه‌ی آن از پلی کربنات و پلاستیک ABS ساخته‌شده است و جای خط و خش به‌آسانی روی آن نمی‌افتد.



    قیمت : 89000 تومان


    ویژگی های پاوربانک لمون 8000 :
    - قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان
    - دارای نو رنگ نور هشدار دهنده ی SOS و مهتابی
    - ساخته شده از پلاستیک ABS و پلی کربنات
    - مناسب برای انواع گوشی ها، تبلت ها و...
    - محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ و جریان
    - شدت جریان خروجی : 1.2 و 2.1 آمپر
    - ظرفیت تضمینی 4000mAh
    - دارای نشانگر میزان شارژ
    - همراه با کابل MicroUSB


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    هندزفری بلوتوث خلبانی دارای طراحی زیبا، خاص و شیک هندزفری HM1000 موردی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. طراحی زیبا و ارگونومیک بارزترین مزیت این هندزفری است که در نگاه اول به چشم می آید.

    قيمت : 159000 تومان
  • این پکیج یکی از بهترین ملزومات جانبی موبایل است، مخصوصا برای کسانی که به عکاسی علاقمندند و همچنین افرادی که از طرفداران انتشار عکس در فضاهای مجازی هستند.

    قيمت : 139000 تومان
  • محصول کاربردی امروز نگهدارنده مغناطیسی موبایل ایده آل برای استفاده در خودرو است که ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • کیت تمیز کننده 7 کاره Multifunction مناسب برای تمیز کردن کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ، اسپیکر، هدفن، برداشتن کیلید های کیبورد های گیمینک برای تمیز کردن، تمیز کردن صفحه گوشی، داخل کیس های ایرپاد و.... این تمیزکننده دارای مخزن اسپری داخل کیت می باشد..

    قيمت : 259000 تومان
  • امارگیر سایت