page contents - خرید پستی کفش دخترانه Off-White
کفش دخترانه Off-White
  • کفش دخترانه Off-White

    طراحی شده توسط برند معروف Off-White

    عرضه شده در سایزهای 37 تا 40

    فوق العاده سبک و راحت



    قیمت : 239000 تومان



    کفش دخترانه Off-White مناسب خانم‌ هایی است که مشکل پسند هستند.امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است. این کفش‌ها را در تفریح و سفر می‌توان پوشید و هم در فعالیت‌های روزمره در خیابان و پارک و حتی در اداره و مدرسه و دانشگاه. کفش دخترانه Off-White کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز آن به ویژه کفی آن و بند های معروف برند OFF-White توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا تک رنگ بوده و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد. این کفش ها دوام و کیفیت بالایی داشته و مورد پسند دختران مشکل پسند واقع می شود.


    قیمت : 239000 تومان



    ویژگی های کفش دخترانه Off-White :
    -
    جنس رویه: چرم صنعـتی (مصنوعـی)
    - دارای بند های بسیار شیک و لاکچری
    - عرضه شده در سایزهای 37 تا 40
    - طراحی زیبا و کیفیت بی نظیر
    - کفی پرسی فاقد دوردوزی
    - جنس زیره: PU ابری
    - با کیفیت و مقاوم



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 239000 تومان


    ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.

    قيمت : 149000 تومان
  • ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • پاپیون سه بعدی HEX. این پاپیون های فوق العاده مدرن و جدید در رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده اند تا متمایز کننده شما در جشن ها و میهمانی ها باشند.

    قيمت : 49000 تومان
  • بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد.

    قيمت : 59000 تومان
  • امارگیر سایت