page contents - خرید پستی ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle
ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle
  • ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle

    يكي از محبوب ترين برند هاي ادكلن زنانه بين ستارگان جهان

    مناسب
    خانم های شیک و مشکل پسند

    ماندگاری بین 2 الی 4 ساعت


    قیمت : 249000 تومان



    ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle، با داشتن رایحه ای گلدار، میوه ای، خوراکی و ماندگاری بالا، مناسب برای ماه های سرد سال و یا میهمانی های نیمه رسمی شبانه است. رایحه وانیل، نعنا هندی، گل یاس، زنبق و شکوفه پرتقال به کار رفته در آن همچنین رایحه تلخ بادام به راحتی در میان ترکیباتش قابل استشمام می باشد. ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle، پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و انتخاب بی نظیری برای مصرف رسمی یا روزانه در فصلهای پاییز و زمستان است.
    این ادکلن به صورت طرح تولید شده است و از لحاظ رایحه و بسته بندی به صورت های کپی می باشد با این تفاوت که ماندگاری کمتری نسبت به نمونه اورجینال دارد.


    قیمت : 249000 تومان



    ویژگی های ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle :
    - ساختار رایحه : میوه, گیاهان معطر, گل
    - نوع رایحه : شیرین, گرم, خوراکی, گل
    - مقدار ماندگاری : 2 الی 4 ساعت
    - مناسب خانم ها و جوان پسند
    - مناسب فصل های سرد سال
    - حجم : 75 میلی‌لیتر
    - بسیار گرم و شیرین



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 249000 تومان


    رایحه این ادکلن، جریان های درخشان آب که از فراز کوه های برف گرفته آلپ در سوئیس به پائین حرکت می کنند را به یاد انسان می آورد. سیلور ماونتن واتر، اکسیری نیروبخش از قدرت و پاکی است.

    قيمت : 249000 تومان
  • هیچ چیزی به اندازه زیورآلات به زیباتر شدن و جذابیت های زنانه کمک نمی کند. به طور کلی این زیورآلات زنانه هستند که ظاهری فاخر و خیره کننده برای خانم ها می سازند.

    قيمت : 99000 تومان
  • یک آویز لباس های شستشو شده است که جنس آن فلز ضد زنگ و با کیفیت خیلی بالا بوده که روی آن با رنگ نسوز پوشانده شده است.

    قيمت : 129000 تومان
  • دوکاره بودن (یعنی هم موزن صورت و بدن و هم ابرو) و هم زیبایی خیره کننده این محصول را تبدیل به پر فروش ترین موزن خانم ها در ایران کرده است ...

    قيمت : 299000 تومان
  • گردنبند کپسول عشق. این گردنبند های فوق العاده به روز و مطرح در میان جوانان اولین بار در سریال عاشقانه استفاده شد و بسیار مورد توجه طرفداران مد و استایل قرار گرفت...

    قيمت : 99000 تومان
  • امارگیر سایت