page contents - خرید پستی هندزفری بلوتوث خلبانی
هندزفری بلوتوث خلبانی
  • هندزفری بلوتوث خلبانی

    قابلیت اتصال به موبایل های اندروید و آیفون


    قابلیت پاسخ به تماس و کنترل موزیک

    بسیار سبک وزن


    قیمت : 159000 تومان



    هندزفری بلوتوث خلبانی دارای طراحی زیبا، خاص و شیک هندزفری HM1000 موردی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. طراحی زیبا و ارگونومیک بارزترین مزیت این هندزفری است که در نگاه اول به چشم می آید. با قرارگیری راحت و سبک هندزفری در گوش ، هدست HM1000  خلبانی نویز و صدای باد در مکالمات حذف خواهد شد. با تعبیه دقیق میکروفون و فناوری صدای HD، کیفیت صدا فوق‌العاده زنده و شفاف خواهد بود. هندزفری بلوتوث خلبانی دارای کلید های مدیریت تماس و موسیقی می باشد و امکان 6 ساعت مکالمه و 4 ساعت پخش موسیقی را برای شما فراهم خواهد کرد. یکی از مزیت های این هندزفری خلبانی، امکان شاتر بلوتوث این هندزفری است.


    قیمت : 159000 تومان



    ویژگی های هندزفری بلوتوث خلبانی :
    - زمان استفاده در حالت موسیقی 4 ساعت
    - بسیار سبک وزن و دارای قابلت آهنـربایی
    - زمان استفاده در حالت مکالمه 6 ساعت
    - قابلیت پاسخ به تماس و کنترل موزیک
    - دارای میکروفون با وضوح صدای بالا
    - دکمه های کنترل موسیقی و تماس
    - دارای طراحی جذاب و چشم نواز
    - قابلیت اتصال به اندروید و iOS
    - اتصال از طریق بلوتوث ورژن 4
    - تک گوش (هندزفری تکی)
    - حداکثر برد 10 متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 159000 تومان


    هولدر موبایل Vip با وزن کم و ابعاد کوچک در انواع سطح از جمله پلاستیک، شیشه، فلز و ... قرار می گیرد. هولدر موبایل Vip با طراحی بسیار جالب خود می تواند به راحتی و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید.

    قيمت : 39000 تومان
  • می توان از آن برای نگهدارنده تلفن همراه و همچنین برای پلاک های پارکینگ موقت استفاده کرد. نگهدارنده گوشی قابل چرخش است، می توانید زاویه مناسب را تنظیم کنید و دید خوبی را برای گوشی های موبایل فراهم کنید.

    قيمت : 139000 تومان
  • رینگ لایت سلفی موبایل یک محصول با طراحی بسیار جالب است که به شما این امکان را می دهد که در تاریکی شب و یا نقاطی با نور کم به راحتی عکس بگیرید، فیلم برداری کنید و لذت ببرید. این محصول طوری طراحی شده است که به آسانی بر روی موبایل و تبلت شما نصب می گردد و بسیار سبک است.

    قيمت : 109000 تومان
  • اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است...

    قيمت : 59000 تومان
  • تعداد زیادی کابل شارژر و نگهدارنده در بازار وجود دارد ، اما یک کابل انعطاف پذیر جدید به نام کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ، سفر خود را در دنیای دیجیتال باز کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده .

    قيمت : 119000 تومان
  • امارگیر سایت