page contents - خرید پستی بافت مردانه ژاک
بافت مردانه ژاک
  • بافت مردانه ژاک

    بسيار شيک و راحت


    یقه بسیار شیک و مدرن

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 59000 تومان



    از جمله شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه ژاک می باشد که به رنگ مشکی و با کشباف درجه یک عرضه شده است. کشباف این محصول به صورت چهار خانه های برجسته فوق العاده شیک می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای افراد لارج و ایکس لارج عرضه شده است.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های بافت مردانه ژاک:
    - سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - شانه تا شانه: 42 سانتی متر
    - طول آستين: 57 سانتی متر
    - یقه بسیار شیک و مدرن
    - جنس: کشباف درجه يک
    - قد بافت: 70 سانتی متر
    - بسيار شيک و راحت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت مچی اسپرت لاکچری GUSALAI بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 249000 تومان
  • این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • ساعت ضدآب JOKER یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت ضدآب JOKER را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • امارگیر سایت