page contents - خرید پستی لامپ جادویی چند کاره سیار
لامپ جادویی چند کاره سیار
  • لامپ جادویی چند کاره سیار

    قابل استفاده بعنوان چراغ اضطراری در منزل، محل کار، کمپینگ و ...

    روشن شدن لامپ از 3 طریق دست ، آب و سرپیچ

    قابل شارژ با سرپیچ برق 220 ولت


    قیمت : 69000 تومان



    لامپ جادویی چند کاره سیار را می تونید با متصل کردن سَری آن به سرپیچ های استاندارد شارژ کنید، البته بدیهی است که در همین حین، می توانید از روشنایی لامپ نیز بهره ببرید. همان طور که گفتیم شما می توانید از این محصول به عنوان چراغ قوه هم استفاده کنید. سرپیچی در پک آن قرار دارد که با متصل کردنش به لامپ، می توانید باعث روشن شدن آن شوید، خوبی این سرپیچ گیره ای است که در انتهای خود دارد و با کمک گیره قادر به آویزان کردن لامپ جادویی خواهید شد. غیر از سرپیچ، روش های دیگری نیز برای روشن کردن این لامپ وجود دارد که یکی از آن ها دستان شماست. با نگهداشتن یکی از انگشتان خود بر روی سرپیچ، می توانید لامپ را روشن کنید. به این صورت بار الکتریکی منفی از شما به سرپیچ منتقل شده و باعث روشن شدن آن می شود. یک روش جالب دیگر برای روشن کردن آن وارد کردن سرپیچ به داخل سطح آب است! اما باید توجه داشته باشید که لیوان یا ظرفی که می خواهید این لامپ را درون آن قرار دهید حداکثر دارای 3 میلی متر آب باشد و این لامپ تنها با سطح آب تماس داشته باشد و درون آن فرو نرود.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های لامپ جادویی چند کاره سیار :
    - قابل استفاده بعنوان چراغ اضطراری در منزل، محل کار، کمپینگ و ...
    - روشن کردن لامپ با نگهداشتن انگشتان خود بر روی سرپیچ
    - روشن کردن لامپ با وارد کردن سرپیچ به داخل سطح آب
    - روشن و آویزان کردن لامپ توسط سرپیچ داخل بسته
    - قابل شارژ با سرپیچ های استاندارد و برق 220 ولت
    - روشن شدن لامپ از 3 طریق دست ، آب و سرپیچ
    - قابلیت ذخیره شارژ و نوردهی تا مدت 2 ساعت
    - قابلیت حمل و نصب راحـت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان


    آب ميوه و مركبات را بگيريد و از نوشیدن آن لذت ببريد. وسيله اي ساده اما بسيار كارامد در هر خانه. راحت ترين وسيله برای گرفتن آب انواع مركبات مثل ليمو، پرتقال، گريپ فروت، نارنج و غيره.

    قيمت : 19000 تومان
  •  با آمدت پاییز و زمستان ، هوای گرم جای خود را به هوای سرد می دهد و ما برای گرم کردن درون منازل و محل کار خود از سیستم های گرمایشی مختلف و متنوعی استفاده می کنیم ...

    قيمت : 69000 تومان
  • ست 6 عددی شات طرح اسکلت یک محصول زیبا و فانتزی است که مناسب برای انواع نوشیدنی گرم و سرد است. این ست شات اسکلت با توجه به طراحی زیبایی که دارد توجه بسیاری را به سمت خود هدایت کرده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • عینکتان را از گم شدن و یا آسیب دیدن در داخل خودرو، حفظ خواهد کرد. کیفیت ساخت ممتاز و همچنین راحتی در استفاده، از ویژگی های نگهدارنده عینک خودرو  می باشد.

    قيمت : 129000 تومان
  • سبد لباس تاشو مناسب نظم دهی به انواع لباس های چرک حمام و لباسشویی دسته دار و قابل حمل و نصب بر روی دیوار و کاشی، دارای پنل های جمع شونده سبد مشبک برای فضاهای کوچک و اشغال فضای حداقلی با کیفیت بالا

    قيمت : 99000 تومان
  • امارگیر سایت