page contents - خرید پستی عینک آفتابی Ray Ban مدل ویفری RB4165
عینک آفتابی Ray Ban مدل ویفری RB4165
  • عینک آفتابی Ray Ban مدل ویفری RB4165

    طراحی فوق العاده جديد و شيک

    همراه با كيف و دستمال

    با مد روز هماهنگ شوید


    قیمت : 139000 تومان



    عینک آفتابی Ray Ban مدل ویفری RB4165 جدیدترین عرضه کمپانی معتبر Ray Ban می باشد. لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت می باشد و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و باعث می شود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. این محصول همراه با کیف و دستمال عرضه شده است.


    قیمت : 139000 تومان



    ویژگی های عینک آفتابی Ray Ban مدل ویفری RB4165 :
    - قابل استفاده براي خانم ها و آقايان
    - طراحي فوق العاده جديد و شيک
    - محافظت در برابر اشعه‌ UV400
    - همراه با کیف و دستمال عینک
    - دسته عینک باریک و ساده
    - جنس ضد خش



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 139000 تومان


    کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • تی شرت سه بعدی Blocks به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏

    قيمت : 99000 تومان
  • معرفی اجمالی ساعت مچی Chanel مدل Rotation جنس بند ساعت مچی چنل از فلز قابل انعطاف ودر رنگ های متنوع است . قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی می باشد. صفحه دارای نگین ها درخشان است . از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی ، حرکت می کند.

    قيمت : 99000 تومان
  • تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • امارگیر سایت