page contents - خرید پستی ست ساعت مچی Tissot طرح T-Classic
ست ساعت مچی Tissot طرح T-Classic
  • ست ساعت مچی Tissot طرح T-Classic

    فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس مجلسی و اسپرت

    پیشنهادی به زوج های خوش سلیقه

    طراحی شیک و بسیار لوکس


    قیمت : 189000 تومان



    وقتی جنبه‌ی زینتی برای یک ساعت مطرح باشد، لوکس و خوش ساخت بودن آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، مخصوصا که ساعت ست باشند. ساعت‌های ست مخصوص زوج‌هایی است که می‌خواهند در سبک پوشش و زیورآلات هم تا حد ممکن به هم نزدیک باشند. ست ساعت مچی تیسوت طرح کلاسیک بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. این ساعت یک نمونه کپی شده از روی Tissot اصلی می باشد که با ظرافت بسیار بالا و بهترین مواد ساخته شده که حین استفاده حس اصل بودن را به شما هدیه می دهد و به جرات می توان گفت چیزی از نمونه اصلی خود کم ندارد. ساعت Tissot بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.


    قیمت : 189000 تومان



    ویژگی های ست ساعت مچی Tissot طرح T-Classic :
    - جنس بند : چرم مصنوعی
    - قطر صفحه مردانه: 35 میلی متر
    - قطر صفجه زنانه: 30 میلی متر
    - طراحی شیک و بسیار لوکس
    - رنگ قاب و بدنه ثابت
    - رنگ صفحه: سفید
    - رنگ بند: قهوه ای



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 189000 تومان


    کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • این ساعت دارای نمایشگار ساعت، تاریخ و سال هست و همراه با جعبه چوبی شکیل در 4 رنگ عرضه یم شود که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

    قيمت : 169000 تومان
  • کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری). این کفش فوق العاده شیک و مدرن با کفی شیاردار از طرح کفش نایک مدل هوراچی در سایز های 37 تا 40 عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • عینک های اسپای پلاس این روزها واقعا پر طرفدار شده است، مخصوصا بین افراد سرشناس. شما هم می توانید با داشتن این عینک ها همچون ستاره های سینما و موسیقی بدرخشید.

    قيمت : 129000 تومان
  • عینک آفتابی HAPPY یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

    قيمت : 139000 تومان
  • امارگیر سایت