page contents - خرید پستی شلوار اسلش مردانه طرح Johnny
شلوار اسلش مردانه طرح Johnny
  • شلوار اسلش مردانه طرح Johnny

    دارای دو نوار آویزان زیبا به رنگ زرد

    شیک و مناسب دورهمی ها

    جنس نخ و پنبه درجه یک


    قیمت : 89000 تومان



    شلوار اسلش مردانه طرح Johnny از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها است که دارای جنس پارچه نخ و پنبه درجه یک و طراحی بی نظیر، که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد. این شلوار نه تنها در منزل، بلکه در گردش، باشگاه و خارج از منزل می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای دو نوار زرد رنگ بسیار شیک و لاکچری می باشد و به صورت فری سایز بوده و کسانی که سایز آن ها لارج و ایکس لارج می باشد می توانند از آن استفاده نمایند.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح Johnny :
    - فری سایز (مناسب سایزهای لارج تا ایکس لارج)
    - جنس: نخ و پنبه درجه یک
    - قد شلوار: 102 سانتی متر
    - فاق شلوار: 32 سانتی متر
    - دارای دو نوار آویزان زیبا زرد
    - دارای کمر کشی پهن





    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    ساعت مچی Swatch مدل Bubble جديدترين محصول كمپاني محبوب سواچ باشد که دارای 4 رنگ سرمه ای ، قهوه ای ، مشکی و فیروزه ای می باشد (قابلیت انتخاب رنگ در سبد خرید) و جنس بند از سیلیکون بسیار نرم است.

    قيمت : 59000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T500و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 379000 تومان
  • کفش مردانه اکومنت (مشکی). این کفش های فوق العاده زیبا و مستحکم با طراحی شگفت انگیز و مناسب فصل هر آن چه را که از یک کفش ایده آل در ذهن دارید را برای شما بر آورده می سازند.

    قيمت : 199000 تومان
  • تابستان امسال هم ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو تابستانه طرح آرتمیس دوخته شده از بهترین پارچه شانتون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان است. 

    قيمت : 149000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Black ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • امارگیر سایت