page contents - خرید پستی ست تی شرت و شلوار Adidas مدل Junior
ست تی شرت و شلوار Adidas مدل Junior
  • ست تی شرت و شلوار زنانه Adidas مدل Junior

    طراحی شده توسط برند لاکچری ADIDAS


    جنس فوق العاده عالی و سبک

    سایزبندی : فری سایز


    قیمت : 99000 تومان



    امروز پیشنهاد ست تی شرت و شلوار Adidas مدل Junior رو برای خانم های عزیز داریم که امتیاز اصلی اون طراحی متفاوت و جنس آن می باشد. ست تی شرت و شلوار Adidas مدل Junior دارای پارچه ونیز درجه یک و رنگ آن مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و شلوار تا مچ پا است.مزايای طرح Junior سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های ست تی شرت و شلوار Adidas مدل Junior :
    - طراحـی مـدرن مخصـوص جوانـان
    - جنس پارچه: پارچه ونیز درجه یک
    - قد تی شرت: 70 سانتی متر
    - عرض شانه: 40 سانتی متر
    - فاق شلوار: 25 سانتی متر
    - قد شلوار: 90 سانتی متر
    - سایزبندی : فری سایز
    - رنگ بندی: مشکی
    - آستین کوتاه




    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Skechers کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 199000 تومان
  • پاپیون سه بعدی HEX. این پاپیون های فوق العاده مدرن و جدید در رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده اند تا متمایز کننده شما در جشن ها و میهمانی ها باشند.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان
  • امارگیر سایت