page contents - خرید پستی تی شرت مردانه The End
تی شرت مردانه The End
  • تی شرت مردانه The End

    فوق العاده با کیفیت و پرطرفدار


    جنس نخ و پنبه درجه یک و بسیار سبک

    فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج)



    قیمت : 199000 تومان



    از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد. این محصول با جنس فوق العاده نخ و پنبه به صورت فری سایز ارائه شده است و برای افرادی که از سایز لارج تا ایکس لارج هستند مناسب است.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های تی شرت مردانه The End :
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - قد تی شرت: 78 سانتی متر
    - شانه تا شانه : 44 سانتی متر
    - جنس: نخ و پنبه درجه یک
    - رنگ بندی : مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    کفش نایک مدل Prest. این کفش فوق العاده یونیک و خاص در رنگ سرمه ای تیره ارایه شده و از کیفیتی بالا برخوردار است. این کفش در سایز های 41 تا 44 عرضه شده است.

    قيمت : 249000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • عینک های اسپای پلاس این روزها واقعا پر طرفدار شده است، مخصوصا بین افراد سرشناس. شما هم می توانید با داشتن این عینک ها همچون ستاره های سینما و موسیقی بدرخشید.

    قيمت : 129000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Black ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • امارگیر سایت