page contents - خرید پستی ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی
ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی

    دارای جای موبایل، پول و چندین کارت بانک


    به همراه یک جاسوئیچی چرمی بسیار شیک و لاکچری

    قابل استفاده برای انواع گوشی های موبایل تا سایز 5.5 اینچ


    قیمت : 199000 تومان



    ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.جنس این کیف از چرم مصنوعی درجه یک با کیفیت بالا طراحی و تولید شده است. از دیگر ویژگی های این کیف میتوان به نظم بخشیدن کارت های خود و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) درون آن جا می گیرد. ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی به همراه یک جاسوئیچی بسیار زیبا و هم جنس کیف عرضه شده است.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی :
    - قابل استفاده در تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ
    - دارای جای موبایل، پول و چندین کار عابر بانک
    - پوششی کامل با ضربه گیری مناسب
    - دارای یک جاسوئیچی چرمی
    - جنس کیف: چرم مصنوعی
    - دارای بند دستی چرمی
    - ظریف، زیبا و بادوام



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

    قيمت : 299000 تومان
  • کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است.

    قيمت : 29000 تومان
  • امارگیر سایت