page contents - خرید پستی ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای
ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای
  • ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای

    یک ترازوی دیجیتال خوب در خانه داشته باشید

    ظرفیت تحمل وزن 150 کیلوگرم

    در دو طرح دایه و مربع


    قیمت : 189000 تومان



    اگر به دنبال خرید ترازوی دیجیتال خوب و عالی با کیفیت هستید ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای گزینه ی مناسبی است زیرا از کیفیت بالایی برخوردار میباشد و هم قیمت آن ارزان است. این ترازو از صفحه شیشه ای تشکیل شده و با سنسور های حسگر تشخیص وزن خود می تواند تا سقف ورزن 150 کیلوگرم را تشخیص دهد. ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای مجهز به یک شیشه 8 میلی متری آنتی شوک بوده و در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم است. این ترازو مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال است و میتواند وزن خالص را به واحد های پوند و کیلوگرم مشخص کند. ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای در 2 طرح دایره و مربع می باشد و برای تشخیص وزن افراد و کنترل تناسب اندام و مدیریت رژیم و سلامت شخصی مناسب است.


    قیمت : 189000 تومان



    ویژگی های ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای :
    - دارای قطر شیشه ای 8 میلی متری
    - نماش وزن به صورت کیلوگرم یا پوند
    - منبع تغذیه: 1 عدد باتری لیتیوم
    - خاموش شدن خودکار 8 ثانیه
    - دقت اندازه گیری: 100 گرم
    - در 2 طرح گرد و چهار گوش
    - تحمل وزن تا 150 کیلوگرم
    - سنجش وزن بسیار دقیق
    - شیشه مقاوم و ایمن
    - صفحه نمایش LCD
    - زیبا، شیک و مدرن
    - صفر اتوماتیک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 189000 تومان


    کاور نگه دارنده پتو و لباس ، محصولی با طراحی نوین ، زیبا و در عین حال بسیار کاربردی تر از نمونه های مشابه ساده می باشد. این بقچه از جنس پارچه و به صورت مکعبی شکل طراحی و تولید شده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • ​​​​قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که لوله فاضلابتان دچار گرفتگی شده باشد و به دنبال روشی برای رفع گرفتگی آن بوده باشید...

    قيمت : 89000 تومان
  • با هات بانز می توانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید. محصولي ويژه برای مشکل پسندان.

    قيمت : 19000 تومان
  • حکاکی یکی از هنرهای با ارزش است که با ورود دستگاه های صنعتی جدید رو به فراموشی می رود . دستگاه های لیزر جدید که دقت آنها چندین برابر است جایگزین هنر حکاکی با دست شده است.

    قيمت : 149000 تومان
  • دستکش چراغ دار حرفه ای که می تواند در موارد مختلف کارایی خاص خود را داشته و بسیار به کمکتان بیاید!  اگر تعمیر کار و یا مکانیک ماشین آلات هستید و یا اگر به کمپینگ و گردش در طبیعت علاقه دارید این دستکش چراغ دار جدید می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد تا بتوانید در تاریکی ها براحتی روشنایی لازم را در اختیار داشته باشید.

    قيمت : 139000 تومان
  • امارگیر سایت