page contents - خرید پستی ست سوئیشرت و شلوار نایک طرح Air
ست سوئیشرت و شلوار نایک طرح Air
  • ست سوئیشرت و شلوار نایک طرح Air

    طراحی فوق العاده شیک


    جنس فوق العاده عالی مناسب فصل

    فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج)


    قیمت : 85000 تومان



    در فصل سرما باید به فکر لباس های گرم باشیم که طبیعتا ست سویشرت و شلوار یکی از گزینه های پرطرفدار و کارامد بین خانم ها و آقایان هست. ست سوئیشرت و شلوار نایک طرح Air دارای جنس پارچه ملانژ و رنگ آن خاکستری می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و دارای کلاه است. مزايای طرح Air سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.


    قیمت : 85000 تومان



    ویژگی های ست سوئیشرت و شلوار نایک طرح Air :
    - فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - طراحـی مـدرن مخصـوص جوانـان
    - قد سوئیشرت: 70 سانتی متر
    - عرض شانه: 47 سانتی متر
    - قد آستین: 66 سانتی متر
    - قد شلوار: 98 سانتی متر
    - رنگ بندی: خاکستری
    - کلاه دار و آستین بلند
    - جنس پارچه: ملانژ



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 85000 تومان


    کفش ساقدار مردانه Brown ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار PUMA با جنس مکلون با رنگ مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 249000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان
  • امارگیر سایت