page contents - خرید پستی گردنبند لاکچری طرح کلاکت
گردنبند لاکچری طرح کلاکت
  • گردنبند لاکچری طرح کلاکت

    هدیه ای مناسب برای دوستداران سینما

    هماهنگی با انواع لباس اسپرت

    استیل و رنگ ثابت و بادوام


    قیمت : 49000 تومان



    گردنبند لاکچری طرح کلاکت جزو محصولات پرطرفدار بین جوانان، بخصوص علاقه مندان به سینما است. این گردنبند می تواند شما را به خوبی از دیگران متمایز کند، زنجیر طرح ریز و زیبا ، جنس پلاک و زنجیر از استیل و رنگ آن ثابت می باشد. گردنبند لاکچری طرح کلاکت برای هدیه دادن به آقایان و خانم هایی که دوستدار و علاقمند به فیلمبرداری، کارگردانی و سینما هستند بسیار مناسب است. پس اگر قصد خرید هدیه‌ای لاکچری برای دوست خود هستید، این گردنبند می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برایتان باشد.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های گردنبند لاکچری طرح کلاکت :
    - دارای 2 رنگ زنجیر و پلاک طلایی و مشکی
    - موردپسند علاقه مندان به سینما
    - هماهنگی با انواع لباس اسپرت
    - ابعاد پلاک: 3 در 3 سانمتی متر
    - طرح کلاکت یا تخته نشان
    - رنگ استیل ثابت و بادوام



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ست گردنبند مغناطیسی چاکرا با دارا بودن طراحی اسپرت برای کسانی که می خواهند پوشش روزانه خاص تر و زیباتری داشته باشند پیشنهاد می شود.

    قيمت : 179000 تومان
  • دستبند طرفداران استقلال ، این دستبند با طرح جدید بوده و فوق العاده شیک می باشد. اگر از طرفداران تیم محبوب استقلال هستید این دستبند را از دست ندهید!

    قيمت : 20000 تومان
  • «ایو سن لوران» (Yves Saint Laurent) خط جدید سری عطرهای Mon Paris را با معرفی یک عطر زنانه با همین نام کامل‌تر کرد. این ادو پرفیوم بوی شیرینی دارد و برای استفاده در فصول بهار و پاییز مناسب است.

    قيمت : 249000 تومان
  • امارگیر سایت