page contents - خرید پستی ساعت مچی Tomi مدل T082
ساعت مچی Tomi مدل T082
  • ساعت مچی Tomi مدل T082

    طراحی فوق العاده شیک ، ساده و کلاسیک

    انتخاب خاص پوشان و خوش سلایق

    کیفیت ساخت بسیار بالا



    قیمت : 69000 تومان



    امروزه طرح های جدید اکسسوری لازمه زندگی لاکچری و فشن است. شرکت Tomi، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپورت و شیکی هستند. ساعت مچی Tomi مدل T082 از جمله جدید ترین طرح های ساعت عرضه شده است که طرح ویژه آن نمای خاصی از دور داشته و بسیار جلب توجه می نماید. مدل T082 کیفیت ساخت بالایی داشته و طراحی بسیار شیک آن چشمگیر است. این ساعت با بند چرمی فوق العاده نرم و منعطف همراه همیشگی شما خواهد بود. این محصول با بند قهوه ای و صفحه سفید و فریم نقره ای و رز گلد عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش در قسمت پیام سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر را ذکر کنید.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی Tomi مدل T082 :
    - قابلیت ست شدن با انواع تیپ های اسپرت و مجلسی
    - طراحی ساده و بسیار کلاسیک
    - رنگ بند : قهوه ای
    - رنگ صفحه: سفید
    - رنگ فریم: نقره ای و رزگلد
    - انتخابی مناسب برای هدیه
    - دارای جعبه شکیل چوبی
    - قطر صفحه : 37 میلی متر
    - بند چرم مصنوعی مرغوب
    - رنگ بدنه کاملا ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان


    از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T500و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه L V مدل  Easy way یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 339000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • ساعت مچی LED طرح شیائومی یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت مچی LED طرح شیائومی را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 69000 تومان
  • هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان
  • امارگیر سایت