page contents - خرید پستی هودی کلاه دار مردانه مدل Sky
هودی کلاه دار مردانه مدل Sky
  • هودی کلاه دار مردانه مدل Sky
     
    فوق العاده شیک
     
    هودی ساده به رنگ آبی چشم نواز

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 59000 تومان


    یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. هودی مردانه کلاه دار مدل Sky با رنگ آبی چشم نواز و با طرحی ساده عرضه شده است و با جنس فوق العاده عالی پنبه خار خورده یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود. هودی مردانه مدل Sky با انواع شلوار و استایل هماهنگی دارد و مناسب فصل می باشد. این هودی به صورت فری سایز ارائه شده است که برای افراد از سایز لارج تا ایکس لارج مناسب می باشد.


    قیمت : 59000 تومان


    ویژگی های هودی کلاه دار مردانه مدل Sky :
    - فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - عرض شانه : 45 سانتی متر
    - قد هودی : 72 سانتـی مـتر
    - قد آستین : 62 سانتی متر
    - دارای کلاه بسیار شیک
    - جنس: پنبه خارخورده



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    عینک آفتابی PARADISE یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. عینک آفتابی PARADISE یکی از عینک‌های رنگی دخترانه و پسرانه است که با عدسی گرد  و رنگهای زیبا و کیفیت مطلوب و جذابیت قابل‌توجهی دارد.

    قيمت : 99000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان
  • شلوار اسلش مردانه طرح Ken از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها است که دارای جنس پارچه ملانژ درجه یک و طراحی بی نظیر، که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz دارای جنس نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند است.مزايای طرح Mercedes-Benz سبک و راحت، دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و سايزبندي آن فري سايز است.

    قيمت : 349000 تومان
  • ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • امارگیر سایت