page contents - خرید پستی هودی خزدار مردانه Woolen
هودی خزدار مردانه Woolen
  • هودی خزدار مردانه Woolen
     
    فوق العاده زیبا و مدرن
     
    دارای کلاه خزدار و جیب جا دار

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 75000 تومان


    یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. هودی خزدار مردانه Woolen با رنگ مشکی و با طرحی ساده عرضه شده است و با جنس فوق العاده عالی نخ و پنبه و یقه خزدار یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود. این هودی با انواع شلوار و استایل هماهنگی دارد و مناسب فصل می باشد. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای لارج و ایکس لارج عرضه شده است.


    قیمت : 75000 تومان


    ویژگی های هودی خزدار مردانه Woolen :
    - فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - عرض شانه : 47 سانتی متر
    - قد هودی : 104 سانتی متر
    - قد آستین : 62 سانتی متر
    - دارای کلاه و جیب جا درا
    - جنس: نخ و پنبه



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 75000 تومان


    ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • یکی از شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه پلیوری می باشد که به رنگ طوسی و با زاپ های زیبا در بافت لباس بصورت درجه یک عرضه شده است.  

    قيمت : 169000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که با طرح اپل واچ طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • کفش نایک مدل Prest. این کفش فوق العاده یونیک و خاص در رنگ سرمه ای تیره ارایه شده و از کیفیتی بالا برخوردار است. این کفش در سایز های 41 تا 44 عرضه شده است.

    قيمت : 249000 تومان
  • امارگیر سایت