page contents - خرید پستی هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955
هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955
  • هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955

    کیفیت صدا را لمس کنید!


    دارای صدایی عالی با بیس بالا

    طراحی زیبا و ارگونومیک حرفه ای


    قیمت : 99000 تومان



    هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955 دارای خروجی صدای متعادل و فوق العاده واضح است و می تواند انتظارات مشتریان را مرتفع سازد.ظاهر و عملکردگوشی های ایرفون دارای یک پوشش فلزی خالص و غیر پارچه ای است. این هندزفری توسط جک 3.5mm صدا به گوشی متصل می شود و با داشتن دکمه های کنترلی کم/ زیاد کردن صدا و پخش/قطع موسیقی می توانید به راحتی موزیک و تماس ها را مدیریت کرد. می توان با این هدست از صداهای واضح و غنی موسیقی با صیف های صوتی مختلف لذت برد. هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955 مناسب برای گوش دادن طولانی مدت به موسیقی • کیفیت بالا مواد مصرفی در آن • دارای صدایی عالی با بیس بالا • دارای طراحی زیبا و سبک • همراه با میکروفن قوی برای مکالمه میباشد. این ایرفون دارای طراحی زیبا و ارگونومیک حرفه ای برخوردار است که با با داشتن گوشی هایی به شکل کج به خوبی درون گوش قرار گرفته و بدون ایجاد مزاحمت می توانید ساعت های طولانی از آن برای شنیدن موسیقی و مکالمه استفاده نمایید.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955 :
    - دارای میکروفون با وضوح صدای بالا
    - دکمه های کنترل موسیقی و تماس
    - دارای طراحی جذاب و چشم نواز
    - رابط جک 3.5 میلی‌متری
    - ظاهری زیبا و ارگونومیک
    - صدایی متعادل و شفاف
    - طول کابل 1.16 متر
    - رنگ بندی: مشکی
    - جنس کابل: کنفی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109 یک هندزفری بسیار شیک میباشد که به شکل خلبانی طراحی شده است.بنا به ماهیتی که هندزفری‌ها دارند، روزانه مدت زمان زیادی در گوش کاربر قرار می‌گیرند و از این‌رو طراحی ارگونومیک از اهمیت زیادی برخوردار است.

    قيمت : 149000 تومان
  • خداوند چشم انسان را بسیار ظریف، ولی با دقت محدود آفریده است؛ به همین علت گاهی اوقات لازم است از یک وسیله جانبی برای بهتر دیدن کمک بگیریم ...

    قيمت : 79000 تومان
  • جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است.

    قيمت : 29000 تومان
  • محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی. این محافظ با طرح ارتشی برای انواع مختلف گوشی آیفون ارائه شده است و به آن نقش ارتشی بخشیده و به بهترین شکل از آن محافظت می نماید.

    قيمت : 24000 تومان
  • هولدر موبایل Vip با وزن کم و ابعاد کوچک در انواع سطح از جمله پلاستیک، شیشه، فلز و ... قرار می گیرد. هولدر موبایل Vip با طراحی بسیار جالب خود می تواند به راحتی و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید.

    قيمت : 39000 تومان
  • امارگیر سایت