page contents - خرید پستی ست سوئیشرت و کلاه Jordan
ست سوئیشرت و کلاه Jordan
  • ست سوئیشرت و کلاه Jordan
     
    طراحی بسیار زیبا و مدرن
     
    دارای کلاه جدا و بند دار

    فری سایز (مناسب L/XL)


    قیمت : 65000 تومان


    با شروع سرما پوشاندن بدن با لباس های گرم برای محافظت در برابر سرما و باد ضروری می باشد. سوئیشرت ها در انواع مختلف تولید شده اند تا به عنوان بالا پوش بدن شما را گرم نگه دارند. یکی از این محصولات ست سوئیشرت و کلاه Jordan از جنس پارچه خارخورده کرک دار است که بدن را بسیار گرم نگه می دارد. ست سوئیشرت و کلاه Jordan با طرحی جذاب و چاپ لوگو بازیکن معروف و نامی مسابقات NBA، مایکل جردن در بخش سینه جلوه خاصی به این ست داده است. این ست به همراه یک کلاه کشی و بسیار شیک و مدرن ارائه شده است. ست سوئیشرت و کلاه Jordan مناسب افراد سایز لارج تا ایکس لارج می باشد و کامل کننده استایل شما در روزهای خنک سال خواهد بود.



    قیمت : 65000 تومان


    ویژگی های ست سوئیشرت و کلاه Jordan :
    - فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)
    - جنس: پارچه خار خورده (کرک دار)
    - قد سوئیشرت: 69 سانتی متر
    - قد آستین: 59 سانتی متر
    - عرض شانه: 48 سانتی متر
    - دارای کلاه جدا و بنددار
    - طراحی بسیار مدرن و الهام گرفته از بازیکن معروف مسابقات NBA مایکل جردن



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 65000 تومان


    تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

    قيمت : 199000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T55و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان
  • بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان
  • امارگیر سایت