page contents - خرید پستی کیف پول و موبایل Borna
کیف پول و موبایل Borna
  • کیف پول و موبایل Borna

    دارای جای موبایل، پول و چندین کارت بانک


    در چهار رنگ مشکی، قهوه ای، زرشکی و عسلی

    قابل استفاده برای گوشی های موبایل تا سایز 5.5 اینچ


    قیمت : 49000 تومان



    کیف پول هرچند که جزو وسایل کوچک و جزئی است ولی هر بار که از جیب یا کیف شما بیرون می آید بخوبی می تواند منعکس کننده شان ، مقام ، ویژگیهای فردی و شخصیت شما باشد. پس انتخاب آن بسیار حائز اهمیت است. کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد. این کیف دارای 5 محل برای کارت اعتباری، یک محل برای اسکناس و محلی برای موبایل می باشد و از مرغوب ترین جنس چرم مصنوعی تهیه شده است. با طراحی منحصر به فرد این کیف میتوان آن را به عنوان کیف پول و موبایل استفاده کرد. کیف پول و موبایل Borna در رنگ های مشکی، قهوه ای، زرشکی و عسلی ارائه شده است. هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در سبد خرید انتخاب نمایید.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های کیف پول و موبایل Borna:
    - در چهار رنگ مشکی، قهوه ای، زرشکی و عسلی (با قابلیت انتخاب رنگ)
    - قابل استفاده در تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ
    - دارای جای موبایل، پول و چندین کار عابر بانک
    - پوششی کامل با ضربه گیری مناسب
    - جنس کیف: چرم مصنوعی
    - ظریف، زیبا و بادوام



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    ظاهر متفاوت و خاص این ساعت به شکلی هست که برای هر تیپی مناسب هستش. البته برای تیپ های رسمی و مجلسی خیلی قشنگتر و زیباتره ...

    قيمت : 149000 تومان
  • عینک آفتابی Braiden با شیشه های گرد به رنگ های آبی، سبز، قهوه ای، نارنجی می باشد و این عینک به لایه یو وی 400 مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ساعت مچی LED طرح شیائومی یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت مچی LED طرح شیائومی را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 69000 تومان
  • هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان
  • صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان
  • امارگیر سایت