page contents - خرید پستی سوئیشرت بافت مردانه Uomo
سوئیشرت بافت مردانه Uomo
  • سوئیشرت بافت مردانه Uomo

    انتخاب مشکل پسندان


    استفاده از الیاف کشی درجه یک

    فری سایز (مناسب برای سایز های L تا XL )


    قیمت : 59000 تومان



    با خنک تر شدن هوا آنچه جوانان به دنبال آن هستند لباس هایی است که علاوه بر شیکی و ظاهر فوق العاده پوشش گرمی نیز داشته باشند. سوئیشرت بافت مردانه Uomo با کیفیتی بالا و طرحی بی نظیر و فوق العاده شیک همان چیزیست که هر آقای مشکل پسند چه برای محل کار و چه برای بیرون و تفریح آن را انتخاب می نماید. این سوئیشرت به صورت فری سایز ارائه شده است که برای افراد از سایز لارج تا ایکس لارج مناسب می باشد.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های سوئیشرت بافت مردانه Uomo :
    - فری سایـز ( مناسب L و XL )
    - قد سوئیشرت: 72 سانتی متر
    - عرض شانه:  54 سانتی متر
    - قد آستین: 64 سانتی متر
    - جنس: کشباف درجه یک
    - طراحی زیبا و سبک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    این ساعت دارای نمایشگار ساعت، تاریخ و سال هست و همراه با جعبه چوبی شکیل در 4 رنگ عرضه یم شود که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

    قيمت : 169000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • شال زنانه Servin مشکی با طرح راه های ببری یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار BMW دارای جنس نخ و پنبه کرک دار و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است.مزايای طرح BMW سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • امارگیر سایت