page contents - خرید پستی شلوار اسلش مردانه Adidas طرح Grey
شلوار اسلش مردانه Adidas طرح Grey
  • شلوار اسلش مردانه Adidas طرح Grey
     
    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)

    بسیار سبک ، راحت و کاربردی

    جنس: نخ و پنبه درجه یک

    قیمت : 49000 تومان



    از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها شلوار اسلش مردانه Adidas طرح Grey است که دارای جنس نخ و پنبه درجه یک و طراحی بی نظیر به همراه یک سه باریک در کناره شلوار که مهر زیبای محصولات آدیداس است و جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد. این شلوار نه تنها در منزل، بلکه در گردش، باشگاه و خارج از منزل می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول به صورت فری سایز بوده و کسانی که سایز آن ها لارج و ایکس لارج می باشد می توانند از آن استفاده نمایند.

     

    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه Adidas طرح Grey :
    - فری سایز (مناسب سایزهای لارج تا ایکس لارج)
    - جنس: نخ و پنبه درجه یک
    - قد : 111 سانتی متر
    - فاق : 37 سانتی متر
    - دارای کمر کشی
    - بسیار سبک و راحت


    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    عینک آفتابی Braiden با شیشه های گرد به رنگ های آبی، سبز، قهوه ای، نارنجی می باشد و این عینک به لایه یو وی 400 مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که دقیقا طرح اپل واچ (سری 3) طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 119000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ست هودی و شلوار Adidas مدل Arena دارای جنس پارچه دو رو می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است ...

    قيمت : 369000 تومان
  • امارگیر سایت