page contents - خرید پستی تی شرت مردانه Burberry طرح Stripe
تی شرت مردانه Burberry طرح Stripe
  • تی شرت مردانه Burberry طرح Stripe

    شیک و موردپسند جوانان

    دارای جنس نخ و پنبه درجه یک

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 45000 تومان



    امروزه جوانان و نوجوانان به دنبال طرح های جدید لباس هستند. طرح هایی که علاوه بر جذابیت راحتی و کارایی را نیز در بر داشته باشند. تی شرت مردانه Burberry طرح Stripe با طرح بدیع باربری و جنس نخ و پنبه درجه یک ارائه شده است که می تواند مناسب ترین انتخاب تی شرت فصل برای شما باشد. این محصول به صورت فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های شرت مردانه Burberry طرح Stripe :
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - طرحی جدید و بسیار شیک و مدرن
    - قد تی شرت: 73 سانتی متر
    - عرض شانه: 42 سانتی متر
    - دارای جنس نخ و پنبه
    - رنگ بندی: مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    این محصول دارای کلاه بوده که کلاه به هودی متصل است و همچنین جلوی هودی جیب کانگرویی تعبیه شده است. سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.

    قيمت : 369000 تومان
  • انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد...

    قيمت : 219000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • ساعت ضدآب JOKER یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت ضدآب JOKER را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • کفش کالج مردانه BROWN FOX جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ قهوه ای موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید.

    قيمت : 199000 تومان
  • امارگیر سایت