page contents - خرید پستی تی شرت سه بعدی Pyramid
تی شرت سه بعدی Pyramid
  • تی شرت سه بعدی Pyramid

    تی شرت 3D بدون برجستگی


    شیک و مورد پسند جوانان امروزی

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 99000 تومان



    تی شرت سه بعدی Pyramid یکی از شیک ترین و زیباترین تیشرت های مردانه موجود در بازار می باشد‏.‏ این تیشرت یقه گرد و آستین کوتاه بوده و جنس آن ویسکوز درجه یک می باشد و چاپ بی نظیر این تی شرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏ تی شرت سه بعدی Pyramid را می توانید با انواع شلوار های خود اعم از شلوار لی، کتان، پارچه ای و… ست کنید‏.‏


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های تی شرت سه بعدی Pyramid :
    - سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - طرح سه بعدی بدون برجستگی
    - دارای جنس پنبه ای درجه یک
    - تی شرت جدید و حیرت انگیز
    - رنگ بندی: مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • ساعت ضدآب JOKER یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت ضدآب JOKER را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.

    قيمت : 229000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Maserati کفش اسپرتو بسیار لاکچری است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 249000 تومان
  • امارگیر سایت