page contents - خرید پستی گلدان آبی دیواری طرح ماهی
گلدان آبی دیواری طرح ماهی
  • گلدان آبی دیواری طرح ماهی

    بی نیاز کردن گیاه و گل از آب دادن

    بسیار شیک و زیبا

    جلوه بخش دیوارهای محل شما


    قیمت : 49000 تومان



    گلدان آبی دیواری طرح ماهی در عین زیبایی کاربردهای بسیاری دارند که مهم ترین آنها بی نیاز کردن گیاه و گل از آب دادن توسط شماست، گلدان هایی که به صورت خودکار گل و گیاه شما را آبیاری می کنند. این گلدان با ایده ی فانتزی و بسیار جالب که در نوع خود خلاقانه طراحی شده و در ۳ رنگ آبی ، قرمز و سبز این امکان را فراهم میکند که شما گلهای زیبایی را که در مناسبت های مختلف هدیه میگیرید و برای شما با ارزش هستند مدت بیشتری در آب نگهداری کنید.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های گلدان آبی دیواری طرح ماهی :
    - افزایش میل نگهداری از گل های طبیعی
    - بی نیاز کردن گیاه و گل از آب دادن
    - بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار
    - رنگ بندی: آبی ، سبز ، قرمز
    - جلوه بخش دیوار های منزل و محل کار شما



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • این پاوربانک ها می توانند نیاز شارژ شما را در زمان ضروری برآورده کنند. شارژر تلفن قابل حمل سبک و بامزه آیفون عمدتاً حداقل یک بار کاملاً شارژ می شود که به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

    قيمت : 299000 تومان
  • تعداد زیادی کابل شارژر و نگهدارنده در بازار وجود دارد ، اما یک کابل انعطاف پذیر جدید به نام کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ، سفر خود را در دنیای دیجیتال باز کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده .

    قيمت : 119000 تومان
  • دستگاه کوفته پیچ وسیله پرکاربرد و خوش دست می باشد که میتوانید با آن غذای سنتی و خوشمزه کوفته را آماده نمایید. قابل استفاده برای انواع بستنی، کیک های قالب دار، گوشت تو پر و ...

    قيمت : 29000 تومان
  • دستمال حوله ای آشپزخانه میکروفایبر 20 عددی مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه  با قدرت جذب بسیار بالا، بدون پرزدهی و شستشوی راحت و همچنین قابل استفاده برای تمیز کردن صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، بدون ایجاد خش هیچ لکه ای را به جا نمی گذارد.

    قيمت : 269000 تومان
  • امارگیر سایت