page contents - خرید پستی ست ساعت مچی کاسیو مدل 9B
ست ساعت مچی کاسیو مدل 9B
  • ست ساعت مچی مردانه و زنانه کاسیو مدل 9B

    فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس مجلسی و اسپرت

    شامل دو ساعت، یک ساعت مردانه و یک ساعت زنانه

    طراحی ساده و فوق العاده زیبا



    قیمت : 149000 تومان



    این روزها فلسفه وجود ساعت مچی بیشتر به وسیله‌ای زینتی نزدیک شده و به همین دلیل به زیبایی، طراحی و ظاهر پر زرق و برق ساعت بیش از هر زمان دیگری توجه می‌شود. وقتی جنبه‌ی زینتی برای یک ساعت مطرح باشد، لوکس و خوش ساخت بودن آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، مخصوصا که ساعت ست باشند. ساعت‌های ست مخصوص زوج‌هایی است که می‌خواهند در سبک پوشش و زیورآلات هم تا حد ممکن به هم نزدیک باشند. ست ساعت مچی کاسیو مدل 9B بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد. کنار هم قرار گرفتن رنگ طلایی بدنه همراه با بند قهوه ای زیبا ، ترکیب چشم‌نوازی ایجاد کرده است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. قطر صفحه این ساعت‌های ست به اندازه‌ای است که باعث می‌شود انتخاب مناسبی برای زوج‌هایی باشد که هر دویشان مچ متوسط و یا ظریفی دارند.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های ست ساعت مچی کاسیو مدل 9B :
    -
    شامل دو ساعت، یک ساعت مردانه و یک ساعت زنانه
    - رنگ بند: قوه ای
    - رنگ صفحه: سفید
    - نوع عقربه ای
    - رنگ قاب و بدنه ثابت
    - قطر صفحه مردانه: 34 میلی متر
    - قطر صفجه زنانه: 25 میلی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    شال زنانه Horan مشکی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • طرح مد روز و مورد پسند دختران جوان. فوق العاده شیک و با کیفیت. امکان استفاده در باشگاه و فضای باز. ارائه شده در 2 رنگ صورتی و سبز با خطوط هایلایت.

    قيمت : 199000 تومان
  • پاپیون سه بعدی HEX. این پاپیون های فوق العاده مدرن و جدید در رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده اند تا متمایز کننده شما در جشن ها و میهمانی ها باشند.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار ITALYA با جنس:مکلون با رنگ سفید و  مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 249000 تومان
  • امارگیر سایت