page contents - خرید پستی ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar
ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar
  • ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar

    جنس: پلاستیک شفاف


    جلوه ی زیبای آشپزخانه شما

    طراحی فانتزی و بسیار زیبا



    قیمت : 39000 تومان



    به دنبال ظرف مناسب برای نگهداری قهوه و یا چای خشک در منزل هستید؟! ما به شما ظرف نگهدارنده چای و قوه Scoop Jar را پیشنهاد می کنیم. جنس پلاستیک فشرده ، شفاف و مقاوم بوده و طراحی آن توسط کشور آمریکا انجام شده است. زمانی که شما چای و یا قهوه را درون ظرف فانتزی قهوه و چای بریزید و قاشق را درون آن قرار بدهید این ظرف مانند یک گلدان خواهد بود که یک گیاه در آن قرار گرفته شده است. این محصول می توان در منزل ، کافی شاپ ها بهره برد و همچنین به عنوان دکوراسیون محیط نیز قابل استفاده می باشد.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar :
    - ظرفیت نگهداری تا 725 میلی لیتر
    - همراه با قاشق پیمانه به شکل برگ
    - جنس: پلاستیک فشرده و شفاف
    - طراحی فانتزی و بسیار زیبا
    - ابعاد: 16 در 9 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    از برش زن هندوانه با طراحی زیبا و خاص علاوه بر برش هندوانه می توان برای میوه هایی نظیر خربزه ، گرمک ، طالبی و … هم استفاده کرد.  با توجه به کاربرد این اسلایسر هندوانه به راحتی میوه را چاقو بزنید و آن را جدا کنید به طوری که ابعاد آن یکسان است. کاربرد این محصول به گونه ای است که در قسمت جلویی آن یک تیغه قرار دارد که میوه را به راحتی برش می زنید و آن را جدا کنید.

    قيمت : 69000 تومان
  • دستگاه شستشو دهنده جواهرات یک وسیله ای ایده‌آل برای تمیز‌کردن و شستشوی کاملاً بهداشتی و بدون آسیب رسانی به دستگاهها و قطعات حساس از جمله ساعت، جواهرات، عینک و غیره..

    قيمت : 55000 تومان
  • ماکت دوربین مدار بسته Activation Light یکی از ارزان قیمت ترین ماکت های دوربین مدار بسته است، این ماکت می تواند تا حدودی نقش یک دوربین مدار بسته را داشته باشد و تاثیر روانی زیادی در محیط ایجاد نماید،

    قيمت : 169000 تومان
  • این خودکار جادویی 6 کاره می تواند به عنوان یک خودکار،قلم لمسی موبایل، خط کش،و پیچ گوشتی کار کند. سفرهای ماجراجویانه، جلسات کاری و غیره. آن را همیشه همراه خود داشته باشید زیرا می توان از آنها در حین کار استفاده کرد.     دارای طراحی دستگیره بدون لغزش و جوهر یکنواخت است.قلم خط کش چند منظوره دارای بدنه ای شیک با گیره ای شیک است که به شما امکان می دهد خودکار را بدون افتادن در جیب ها حمل کنید.

    قيمت : 139000 تومان
  • دستمال حوله ای آشپزخانه میکروفایبر 20 عددی مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه  با قدرت جذب بسیار بالا، بدون پرزدهی و شستشوی راحت و همچنین قابل استفاده برای تمیز کردن صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، بدون ایجاد خش هیچ لکه ای را به جا نمی گذارد.

    قيمت : 269000 تومان
  • امارگیر سایت