page contents - خرید پستی ست کیف و کفش Typo
ست کیف و کفش Typo
  • ست کیف و کفش Typo

    کيف بسیار زیبا و سبک به همراه کفش راحت و بادوام

    کیف بند کج ، قابل تنظیم و رو دوشی

    انتخاب مناسب و زیبا برای فصل



    قیمت : 269000 تومان



    اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که مناسب فصل بوده و توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود. این ست کیف و کفش با جنس مخمل و طرح فوق العاده مدرن و شیک عرضه شده است و کفش آن در سایز های 37 الی 40 می باشد که شما هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 269000 تومان



    ویژگی های ست کیف و کفش تایپو:
    -
    کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم
    - کيف بسيار جادار و سبک
    - جنس کیف و کفش : ترکیبی (مخمل)
    - جنس زیره کفش : پیو دور دوزی شده
    - کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 269000 تومان


    ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه ساقدار Timberland طرح Baskets کفش اسپرتی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که از استحکام بالایی هم برخوردار است و از جنس PU می باشد و بسیار مقاوم است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه L V مدل  Easy way یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 339000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • ست هودی و شلوار Adidas مدل Arena دارای جنس پارچه دو رو می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است ...

    قيمت : 369000 تومان
  • امارگیر سایت