page contents - خرید پستی تی شرت سه بعدی Maze
تی شرت سه بعدی Maze
  • تی شرت سه بعدی Maze

    تی شرت جدید و حیرت انگیز


    طرح سه بعدی بدون برجستگی

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    دارای خاصیت بلک لایت


    قیمت : 49000 تومان



    امروزه جوانان به دنبال لباس هایی هستند که علاوه بر شیکی و ظاهر فوق العاده کیفیت مناسب نیز داشته باشد. تی شرت سه بعدی ماز با کیفیتی بالا و طرحی بی نظیر و حیرت انگیر همان چیزیست که جوانان آن را انتخاب می کنند. چاپ بی نظیر این تی شرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و به علت بلک لایت بودن در شب روشنایی خاصی دارد و طراحی آن هر کسی را شگفت زده می کند. این محصول به صورت فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج) با پاچه ویسکوز درجه 1 عرضه شده است.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های تی شرت سه بعدی Maze :
    - طرح سه بعدی بدون برجستگی
    - تی شرت جدید و حیرت انگیز
    - دارای خاصیت بلک لایت
    - پارچه ویسکوز درجه یک
    - سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

    قيمت : 269000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه ساقدار Timberland طرح Baskets کفش اسپرتی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که از استحکام بالایی هم برخوردار است و از جنس PU می باشد و بسیار مقاوم است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش دخترانه Ozzy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید و همینطور برچسب های هولوگرامی بسیار شیک آن توجه همگان را به خود جلب می کند.

    قيمت : 229000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • امارگیر سایت