page contents - خرید پستی لامپ خودرو مدل Multi Color
لامپ خودرو مدل Multi Color
  • لامپ خودرو مدل Multi Color

    تغيير رنگ لامپ به دلخواه با كنترل


    قابل نصب برروی تمامی خودروها

    دارای قابليت فلش زن


    قیمت : 149000 تومان



    لامپ خودرو مدل Multi Color قابل‌ نصب برای انواع چراغ کوچک, چراغ پلاک و کلیه سوکت های سکن با پایه آریایی دارای ریموت برای تغییر رنگ‌های لامپ و یا روشن و یا خاموش کردن و یا کم و یا زیاد کردن و حالت چشمک‌زن نور لامپ‌ها را دارد و مناسب برای انواع خودرو سواری و سنگین و همچنین موتورسیکلت می‌باشد. لامپ خوردو مدل Multi Color با لامپ‌های LED شش عددی باروکش ژله‌ای با نوردهی بسیار عالی و ریموت کنترل جهت تغییر رنگ و حالت‌های نور با تولید گرمای بسیار ناچیز و مصرف بسیار کم یکی از محصولات حرفه‌ای و بسیار پرطرفدار در نورپردازی خودرو است.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های لامپ خودرو مدل Multi Color :
    - تغيير رنگ لامپ به دلخواه با كنترل
    - خاموش و روشن كردن لامپ
    - كم و زياد كردن نور لامپ
    - داراي قابليت فلش زن
    - دارای روکش ژله ای برروی LED
    - قابل نصب برروی تمامی خودروها



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    اسپنیری جذاب و سرگرم کننده، اتصال گوشی به فرمان ماشین، قابلیت چرخش 360 درجه‌ یا اسپین، نگهدارنده کاملا باثبات و ایمن، سازگار با انواع گوشی‌ها، مناسب برای فرمان خودرو

    قيمت : 59000 تومان
  • یک جعبه کوچک و کارآمد است که به شما امکان می‌دهد دستمال کاغذی را در دسترس خود قرار دهید و در صورت لزوم آن را به راحتی استفاده کنید.

    قيمت : 79000 تومان
  • نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت، این بازوهای انعطاف پذیر با امکان تغییر حالت می توانند به شکلی تغییر حالت دهند که از پایه به عنوان نگهدارنده رو میزی گوشی و یا دستی استفاده کرد. در قسمت میانی این بازویی، فوم زخیم و نرمی وجود دارد1 که باعث می شود پایه از روی میز لیز نخورد یا باعث اذیت و ایجاد فشار در کمر و گردن نشود.

    قيمت : 99000 تومان
  • « ابزار 11 کاره جیبی» به دلیل همراه داشتن همزمان 11 ابزار ضروری برای مسافرت و کمپینگ، مناسب برای کسانی است که امکان همراه داشتن ابزار های سنگین را به طور مجزا ندارند.

    قيمت : 159000 تومان
  • پنکه شارژی علاوه بر منزل بیشتر برای مسافرت و تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید هنگام سفر در دل طبیعت دسترسی به برق کم بوده و یا وجود ندارد و شما برای کنار آمدن از گرمای طاقت فرسا مجبور به استفاده از یک وسیله سرمایشی هستید، بهترین وسیله برای گردش و سفر پنکه شارژی است.

    قيمت : 189000 تومان
  • امارگیر سایت