page contents - خرید پستی تی شرت مردانه طرح Black Kaviar
تی شرت مردانه طرح Black Kaviar
  • تی شرت مردانه طرح Black Kaviar

    جنس پارچه: ویسکوز


    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    شیک و مورد پسند جوانان



    قیمت : 29000 تومان



    تی شرت Black Kaviar با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس پارچه ویسکوز عرضه شده است و حتما در میان محبوب ترین تی شرت های شما قرار خواهند گرفت. این تی شرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های تی شرت Black Kaviar :
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - دارای جنس پارچه ویسکوز
    - قد تیشرت: 76 سانتیمتر
    - عرض سینه: 49 سانتیمتر
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - رنگ بندی: مشکی


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند...

    قيمت : 129000 تومان
  • این هودی تدی بسیار زیبا به صورت کلاه داره و جیب دار طراحی شده است . این محصول از کیفیت پارچه بسیار بالایی برخوردار است . از مهمترین ویژگی هودی های تدی می توان به نرم و لطیف و بسیار جذاب بودن آن ها اشاره کرد .

    قيمت : 199000 تومان
  • این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت ضدآب JOKER یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت ضدآب JOKER را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • ساعت مچی Swatch مدل Bubble جديدترين محصول كمپاني محبوب سواچ باشد که دارای 4 رنگ سرمه ای ، قهوه ای ، مشکی و فیروزه ای می باشد (قابلیت انتخاب رنگ در سبد خرید) و جنس بند از سیلیکون بسیار نرم است.

    قيمت : 59000 تومان
  • امارگیر سایت