page contents - خرید پستی تی شرت کلاه دار Nike طرح Red
تی شرت کلاه دار Nike طرح Red
  • تی شرت کلاه دار Nike طرح RED

    دارای جنس پنبه ای درجه یک


    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    طراحی بسیار شیک و زیبا



    قیمت : 45000 تومان



    اگر به دنبال تی شرتی راحت و مناسب فصل هستید که به ویژه مناسب ورزشکاران باشد و اندام شما را به بهترین شکل نمایان سازد و در عین حال دارای طرحی ویژه و مد روز باشد به شما تی شرت کلاه دار Nike طرح RED را معرفی می نماییم. طرح ویژه این تی شرت به ویژه کلاه آن نمایی خاص داشته و متمایز کننده تیپ و استایل شما در میان دوستانتان خواهد بود. این تی شرت به صورت فری سایز (مناسب سایز L و XL) عرضه شده است.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های تی شرت کلاه دار Nike طرح RED :
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - دارای جنس پنبه ای درجه یک
    - قد تیشرت: 72 سانتیمتر
    - عرض سینه: 41 سانتیمتر
    - شیک و مورد پسند جوانان
    - رنگ بندی: قرمز
    - جنس: نخ و پنبه



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    رویه فوم سلول باز و همچنین زیره‌ که دربرابر سایش مقاوم است و این ترکیب باعث افزایش عمر و دوام  این کفش شده است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید.

    قيمت : 119000 تومان
  • ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.

    قيمت : 229000 تومان
  • پاپیون سه بعدی HEX. این پاپیون های فوق العاده مدرن و جدید در رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده اند تا متمایز کننده شما در جشن ها و میهمانی ها باشند.

    قيمت : 49000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان
  • تی شرت سه بعدی Blocks به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏

    قيمت : 99000 تومان
  • امارگیر سایت