page contents - خرید پستی کیت رباتیک شش کاره خورشیدی
کیت رباتیک شش کاره خورشیدی
  • کیت رباتیک شش کاره خورشیدی

    توسعه هوش کودکان و الهام بخشیدن به توانایی های بالقوه آنها


    جمع آوری آسان و نصب راحت

    بدون نیاز به پیچ و آچار و چسب و بدون نیاز به باتری

    حرکت با استفاده از انرژی خورشیدی

     

    قیمت : 35000 تومان



    کیت رباتیک شش کاره خورشیدی طرح جدید یک بسته ی رباتیک است که شامل تمامی اجزای مورد نیاز برای تهیه و ساخت یک ربات کامل می باشد. شما می توانید بعد از سر هم کردن اجزای این کیت یک ربات خورشیدی زیبا بسازید که می تواند به اشکال مختلف در بیایید: قایق خورشیدی ، ربات هلیکوپتر خورشیدی ، ربات خورشیدی ، خودرو خورشیدی ، هواپیمای خورشیدی ، آسیاب بادبی خورشیدی. پس از ساختن این اشکال کافیست آن را زیر نور خورشید قرار دهید تا وسیله شما شروع به حرکت کند.

     

    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های کیت رباتیک شش کاره خورشیدی :
    - ساخت شش حالت مختلف ربات: هواپیما , ربات , هلیکوپتر , هواپیما , قایق و ویلر
    - توسعه هوش کودکان و الهام بخشیدن به توانایی های بالقوه آنها
    - کیت بسیار عالی و در حد افراد مبتدی طراحی شده
    - بدون نیاز به پیچ گوشتی و چسب و دارای نقشه
    - دارای گواهینامه CE (EN71)
    - بدون نیاز به پیچ و آچار و چسب
    - جمع آوری آسان و نصب راحت
    - جنس : پلاستیک با طول عمر بالا
    - ترکیبی از دانش علمی با لذت ساخت

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان


    برای اغلب ما پیش می آید که مجبور می شویم، کاری را مانند تعمیر کردن یک وسیله یا … در منزل ، محل کار و یا حتی مسافرت و گردش انجام دهیم ، برای این کار به ابزار احتیاج است، البته ای امکان وجود ندارد که همه جا یک جعبه ابزار به همراه داشته باشیم ،چرا که حمل و جابه جایی آن بسیار دشوار است...

    قيمت : 199000 تومان
  • این نوع چراغ در رده محبوب ترین انواع چراغ های پیشانی قرار می‌گیرد. این چراغ قدرتش را از 3 باتری قلمی می‌گیرد و قابلیت‌های زیادی دارد زیرا می‌توانید با قرار دادن باتری روی حالت استندبای همچنان از آن استفاده کنید.

    قيمت : 69000 تومان
  • این محصول از نوع فندک های الکتریکی ( برقی ) است ک سوخت آن ها از طریق منبع تغذیه ( باطری ) است و نوع شعله ی آن ها، صاعقه ای می باشد.

    قيمت : 369000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار AIR JORDAN با شلوار با جنس: دورو  و جنس تی شرت: نخ و پنبه و رنگ آن مشکی و قرمز می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 149000 تومان
  • افراد برای مسافرت و یا یک پیک نیک ساده ، همیشه نیاز به همراه داشتن آب داغ برای درست کردن چایی و یا قهوه دارند. حتی نگهداری آب خنک برای نوشیدن  در گرمای تابستان هم یکی از دغدغه های مسافران است.

    قيمت : 429000 تومان
  • امارگیر سایت