page contents - خرید پستی دستگاه رقص نور اسپیکردار
دستگاه رقص نور اسپیکردار
  • دستگاه رقص نور اسپیکردار

    تغییر افکت نور با صدا و حالت دستی

    مناسب جشن ها و مهمانی ها

    پخش موزیک با صدای مطلوب

    همراه با ریموت کنترل و فلش


    قیمت : 75000 تومان



    شما هم دوست دارید که در منزل خودتان دستگاه رقص نور داشته باشید تا در تولدها، جشن ها و مهمانی ها از آن استفاده کرده و بر جذابیت جشن بیافزایید. محصول جدید و بینظیر دستگاه رقص نور اسپیکردار است که دارای سنسور صوتی بوده که با میزان صدا تغییر رنگ داده و چرخش می کند. دستگاه رقص نور همچنین دارای ریموت کنترل از راه دور بوده و مهمتر از همه دارای بلندگو است و قابلیت پخش موزیک MP3 را دارد که از طریق فلش و مموری موزیک پخش می کند.


    قیمت :
    75000 تومان


    ویژگی های دستگاه رقص نور اسپیکردار :
    - ظاهر کوچک و نفیس.
    - کنترل سرعت چرخش، رنگ ها
    - تغییر افکت نور با صدا و حالت دستی
    - مناسب جشن ها و مهمانی ها
    - پخش موزیک با صدای مطلوب
    - LED با طول عمر بالا و کیفیت عالی
    - این دستگاه به همراه یک فلش مموری و یک ریموت کنترل عرضه می شود.
    - دارای 3رنگ اصلی قرمز - آبی - سبز


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 75000 تومان


    تعداد زیادی کابل شارژر و نگهدارنده در بازار وجود دارد ، اما یک کابل انعطاف پذیر جدید به نام کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ، سفر خود را در دنیای دیجیتال باز کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده .

    قيمت : 119000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • باکس لباس و شلوار داخل کمد یک جعبه پارچه ای بسیار مقاوم اما سبک و کم حجم به شکل مستطیل با ابعاد طول 40، عرض 25 و ارتفاع 24 سانتی‌متر می‌باشد که دارای اسکلت داخلی جمع شونده است که علاوه بر حفظ شکل ظاهری باکس، استحکام بیشتری نیز ایجاد می‌نماید.

    قيمت : 189000 تومان
  • هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10 محصولی است که می‌تواند با پخش موسیقی‌های مورد علاقه‌ی شما با کیفیتی رضایت‌بخش، لحظات خوشی را در هر مکان و زمان برایتان به ارمغان آورد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت، متناسب با ارگونومی گوش می‌باشد و هنگام استفاده‌ی طولانی مدت موجب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی برای مصرف کنندگان نمی‌شود. طراحی اصولی هندزفری بلوتوثی مدل M10 سبب شده است تا هنگام انجام فعالت های مختلف بطور ناخواسته از گوش شما جدا نشود؛ بنابراین کاربر می‌تواند با خیالی آسوده از لذت کار با این هدفون بهره مند شوند

    قيمت : 389000 تومان
  • هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109 یک هندزفری بسیار شیک میباشد که به شکل خلبانی طراحی شده است.بنا به ماهیتی که هندزفری‌ها دارند، روزانه مدت زمان زیادی در گوش کاربر قرار می‌گیرند و از این‌رو طراحی ارگونومیک از اهمیت زیادی برخوردار است.

    قيمت : 149000 تومان
  • امارگیر سایت